  • Data: 2016-05-16 21:32:35
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Chris <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-16 o 20:40, RadoslawF pisze:

> [...]
    n-plus/online-multiplayer/

    > Czyli roczny koszt abonamentu to dwieście złotych.
    > Napiszesz za co ten abonament ?

    Przecież pisałem w poprzednim pości do tego dałem linka do strony PS+

    > Na pewno nigdzie nie napisałeś o zastąpieniu ?
    > Czyli ktoś się pod ciebie podszył pisząc ten tekst:
    > "Zamiast kompa kup mu PS4, będzie bardziej zadowolony".

    Ok, i dalej uważam że dla 10-latka lepsza będzie konsola niż PC.
    Z biegiem lat PC ale teraz zabawa będzie łatwiejsza i nie trzeba wydawać
    od razu 3 tyś tylko starczy 1200 zł + TV.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl