  • Data: 2016-01-27 22:53:56
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: Mandinka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 16-01-27 19:31, Starzec z Gór wrote:

    > Trochę nieprecyzyjnie "wymiarem" jest tu ilość pikseli na bok przy założeniu że
    skanujemy w prostokącie,

    > ani NIE MA DPI.

    A czym to jest skanowane? Ten Kodak na swojej stronie nie chwali się,
    czym skanuje średni format. Bałbym się tam coś zanieść szczerze mówiąc.
    No i określenie: w rozdzielczości standardowej i w rozdzielczości ultra
    - nic mi nie mówi. Są dwie do wyboru? Potrafię sobie policzyć z jaką
    rozdzielczością powinna być zeskanowana klatka 6x9 cm, żeby można ją np.
    wydrukować na jakimś Epsonie, (który wymaga plików o określonej
    rozdzielczości - w tym wypadku nie mniej, niż 300 DPI) w rozmiarze
    100x70 cm. Mam zgadywać? :)