  • Data: 2016-01-30 23:09:53
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 00:53:53 UTC+1 użytkownik Mandinka napisał:

    > Preferuję prawdziwą. Może też być: wystarczająca, bez konieczności
    > dzwonienia i dobijania się o odpowiedzi na dość oczywiste pytania. Chyba
    > po to są takie firmowe strony www. Bo dalej nie wiem, z jaką
    > rozdzielczością skanuje klisze takie labowe Noritsu. To, że mogę do nich
    > zadzwonić świadczy o podejściu do klienta (może nietypowego i marudnego,
    > bo chce się czegoś dowiedzieć - ale zawsze).

    Prawdziwa informacja jest taka że maska 135/240 daje 25 kombinacji skanu, co
    najmniej, zakładając że laborant przy niej nie grzebie. Dla średniego będzie tego
    dużo więcej. Teoretycznie można zawalić stronę informacjami, tyle że wtedy zrobi się
    ona cokolwiek nieczytelna.
    A informacje i tak będą pi razy oko.
    Oczywiście można uczynić założenie że skanujemy po wojskowemu- kijowo ale jednakowo,
    żeby czytelnik strony był zadowolony.
    Pozdrawiam Marcin