  • Data: 2016-01-31 08:56:08
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Samstag, 30. Januar 2016 19:52:26 UTC+1 schrieb Mandinka:
> [...]
    technicznych , to dawno bys zadzwonil i uzyskal odpowiedz, lub zaniosl negatyw do
    skanowania .

    > Nie muszę - mam własny bęben. Przez 10 lat prowadziłem własną firmę ale
    > takie podejście do klienta (naciągactwo) ciągle mnie dziwi...

    jak skanuja , lecz jestes zainteresowanym zwyklym biadoleniem i sama dyskusja akurat
    na ten temat.

    > Dzięki Tobie dowiedziałem się, czym jestem zainteresowany a czym nie -
    > dzięki.
    > A to nie jest przypadkiem grupa dyskusyjna? Jest. To dyskutujemy. A
    > pytanie o skaner zadałem nie ja. Nie wiem, czy wątkotwórca skorzystał z
    > rad, których mu tutaj udzielono, bo zniknął już dawno. I mu się nie
    > dziwię :)

    wrzucam na Google : skaonowanie negatywow 6 cm krakow

    ( nie musze podpowiaadac, ze mozna zamiast krakow wpisac dowolne miasto)
    i dostaje cos takiego - pelna informacja juz na pierwszysj stroinie bez koniecznosci
    klikania :

    http://digitalizowanie.pl/digitalizowanie-pl-czyli-s
    kanowanie-zdjec-w-krakowie/

    dzieki googlom nie musimy korzystac z badziewnych informacji jakie mozna spotkac na
    forach i grupach.

    dziekuje za uwage.