  • Data: 2016-01-30 11:28:55
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Samstag, 30. Januar 2016 00:53:53 UTC+1 schrieb Mandinka:

    > Preferuję prawdziwą. Może też być: wystarczająca, bez konieczności
    > dzwonienia i dobijania się o odpowiedzi na dość oczywiste pytania. Chyba
    > po to są takie firmowe strony www. Bo dalej nie wiem, z jaką
    > rozdzielczością skanuje klisze takie labowe Noritsu. To, że mogę do nich
    > zadzwonić świadczy o podejściu do klienta (może nietypowego i marudnego,
    > bo chce się czegoś dowiedzieć - ale zawsze).

    dobra , efektowna strona internetowa sluzy tzw marketingowi czyli po polsku
    naciagactwu.
    dobrzy fachowcy zawaleni sa robota i nie musza lowic klienta przez Internet.
    Jesli rzeczywiscie zalezy Ci aby sie dowiedziec na temat ich mozliwosci technicznych
    , to dawno bys zadzwonil i uzyskal odpowiedz, lub zaniosl negatyw do skanowania .

    skoro wolisz na ten temat dyskutowac w sieci tzn. nie jestes zainteresowany tym jak
    skanuja , lecz jestes zainteresowanym zwyklym biadoleniem i sama dyskusja akurat na
    ten temat.