  • Data: 2002-06-28 23:20:47
    Temat: Re: Skšd Name Server
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cóż, Fri, 28 Jun 2002 18:22:28 +0000 (UTC)
    Krzysztof Drewicz <h...@d...devel.raszyn.pl> pisze:

    > Liczba ludzi posiadających SDI jest w Polsce jakiego rzędu? 10k ? 100k ?

    Co to za różnica? To kasa, która leży na ziemi.

    > Wyobraź sobie że musisz przeszkolić 8k-9k personelu do BOKów jakie mogą
    > revy przyjmować,

    Po co? Formularz na www starczy. I *dobrze* opisany. I *dokladnie* napisane
    że w BOKu się tym nie zajmują.

    > a na pełną automatyzację nie mogą pozwolić bo każdy sprytniejszy młody
    > hackier wpisałby sobie mam-fszystkich-f-fupie.foo.shmo,

    Jaki ktoś sobie rev wymyśli to już jego sprawa. Może mieć wszystkich w d*
    nawet. Byle rev był zgodny z RFC (ogólnie pojętymi). Zresztą wprowadzenie
    filtru na wulgarne wyrazy, do cgi, które rejestruje reva nie jest trudne.

    > i tpsa _powinna_ logować wszystkie zmiany takich revów, to kosztuje
    > miejsce,

    No jasne. Kupe terabajtów, szczególnie jeśli HIS'ów jest zaledwie 100000.
    ;))))
    Można przecież przyjmować zmiane reva nie częściej niż raz na miesiąc.

    > a jeszcze pilnować żeby np żadnych 2 hacierów nie wpisało sobie tego
    > samego revu.

    A jakim to cudem? Pisałeś kiedyś jakiś program? Czy myślisz może, że
    automatyka odbywa się w htmlu ? ;)

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <