  • Data: 2002-06-28 18:22:28
    Temat: Re: Skšd Name Server
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@d...devel.raszyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@4...com>, futszaK wrote:

    > podobnych mogliby trzepać kase bez praktycznie ŻADNYCH inwestycji, bo
    > co za różnica czy jest wpisane pbxx.miasto.sdi.tpnet.pl czy tez
    > ajp.pl,

    Może taka:
    $GENERATE 1-255 $ PTR pb$.miasto.sdi.tpnet.pl

    >a za ajp.pl TPSA moglaby zgarnac dodatkowo powiedzmy 50 czy
    > 100zł to jest wiecej niz generuje przychodu statystyczny abonent
    > telefoniczny

    Liczba ludzi posiadających SDI jest w Polsce jakiego rzędu? 10k ? 100k ?

    Wyobraź sobie że musisz przeszkolić 8k-9k personelu do BOKów jakie mogą
    revy przyjmować, a na pełną automatyzację nie mogą pozwolić bo każdy
    sprytniejszy młody hackier wpisałby sobie mam-fszystkich-f-fupie.foo.shmo,
    i tpsa _powinna_ logować wszystkie zmiany takich revów, to kosztuje
    miejsce, a jeszcze pilnować żeby np żadnych 2 hacierów nie wpisało sobie
    tego samego revu.

    Pozatym wszyscy ISP o których słyszałem, wpisują to za darmo, z jednym
    małym wyjątkiem. Przecież ta firma musi się jakoś wyróżniać, tylko czemu
    w ten sposób?

    > bueeetam znalazłem a ameryce, podejrzewam ze jakbys dobrze sie
    > pokrecil to bys znalazl cos za darmo, ot na przyklad art.pl czy
    > poznan.pl sa za darmo.

    Mail-forwarding, czy tu mowa o aliasach ? Może któryś polski ISP oferuje
    tanio MXy ? (byłby to ciekawy sposób na kosmiczne dla małych firemek
    opłaty za antywira, ich MX na takim SDI przyjmuje pocztę tylko z MXów
    ISP, który dostaje jakieś grosze, a stać go na licencję typu
    'hulajduszapiekłaniema')

    hunter

    --
    Krzysztof Drewicz