eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSimpson vs. Niski CotesRe: Simpson vs. Niski Cotes
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Baranosiu <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Simpson vs. Niski Cotes
    Date: Tue, 13 Nov 2012 22:54:13 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <k7uj2l$u29$1@news.task.gda.pl>
    References: <509ee300$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <k7olf5$rpm$1@news.task.gda.pl> <k7rnav$8eq$1@node2.news.atman.pl>
    <k7t76g$3f0$1@zeus.man.szczecin.pl> <k7teu1$d2c$1@news.task.gda.pl>
    <k7u1eu$etq$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <k7u7d2$l47$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <k7ugh8$tf1$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    Reply-To: Baranosiu <r...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: user-46-112-250-225.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1352847253 30793 46.112.250.225 (13 Nov 2012 22:54:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Nov 2012 22:54:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:200802
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 13.11.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    > nie moja dzialka :O, mam co innego do roboty :o
    > (ostatnio troche czytam o shaderach - i moge powiedziec ze troche
    > beznadziejne oneż są)

    To sprawdź różne języki shaderów, nie samym DirectX (HLSL) żyje
    człowiek :D Mi bardziej podchodzi GLSL (ten z OpenGL) no i przy okazji
    GLSL jest bardziej "przenośny" (Windows, Linux, czy nawet tablety z
    nowszymi ARM-ami i Androidem) a HLSL jakby nie patrzeć przywiązuje do
    jednego systemu operacyjnego (i pewnie są też zwolennicy HLSL - ok, ja
    po prostu subiektywnie wybrałem GLSL na zasadzie "coś wybrać trzeba,
    bo wszystkiego dobrze poznać się nie da").

    A co do numeryki (w tym całkowania), to można mieć różne podejścia,
    albo zagłębić się w matematyczną stronę i mieć pełne zrozumienie
    "dlaczego", albo zaufać fachowym opracowaniom i tylko wiedzieć "jak"
    dany algorytm działa (bez wnikania w teorię dlaczego akurat tak a nie
    inaczej) - przykładowo aby z powodzeniem stosować tw. Pitagorasa wcale
    nie trzeba znać dowodu tego twierdzenia (nie trzeba wiedzieć dlaczego
    jest prawdziwe), wystarczy znać założenia (kiedy można je stosować) i
    tezę (wzorek).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: