eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSimpson vs. Niski CotesRe: Simpson vs. Niski Cotes
  • Data: 2012-11-13 23:54:13
    Temat: Re: Simpson vs. Niski Cotes
    Od: Baranosiu <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 13.11.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    > nie moja dzialka :O, mam co innego do roboty :o
    > (ostatnio troche czytam o shaderach - i moge powiedziec ze troche
    > beznadziejne oneż są)

    To sprawdź różne języki shaderów, nie samym DirectX (HLSL) żyje
    człowiek :D Mi bardziej podchodzi GLSL (ten z OpenGL) no i przy okazji
    GLSL jest bardziej "przenośny" (Windows, Linux, czy nawet tablety z
    nowszymi ARM-ami i Androidem) a HLSL jakby nie patrzeć przywiązuje do
    jednego systemu operacyjnego (i pewnie są też zwolennicy HLSL - ok, ja
    po prostu subiektywnie wybrałem GLSL na zasadzie "coś wybrać trzeba,
    bo wszystkiego dobrze poznać się nie da").

    A co do numeryki (w tym całkowania), to można mieć różne podejścia,
    albo zagłębić się w matematyczną stronę i mieć pełne zrozumienie
    "dlaczego", albo zaufać fachowym opracowaniom i tylko wiedzieć "jak"
    dany algorytm działa (bez wnikania w teorię dlaczego akurat tak a nie
    inaczej) - przykładowo aby z powodzeniem stosować tw. Pitagorasa wcale
    nie trzeba znać dowodu tego twierdzenia (nie trzeba wiedzieć dlaczego
    jest prawdziwe), wystarczy znać założenia (kiedy można je stosować) i
    tezę (wzorek).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: