  • Data: 2012-11-12 15:44:51
    Temat: Re: Simpson vs. Niski Cotes
    Od: "slawek" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup

    >Alez ja go nie kopie, ja czerpie z obszernej ksiegi savoir-vivre by Slawek.

    Remuś, ty się nie wyrywaj - myślisz że AL i Michoo są za ciency na mnie, że
    sobie rady nie dadzą?

    Że jak trochę poujadasz, to AL cię pochwali, przygarnie, przytuli i
    popieści?

    A swoją drogą, to jeżeli nie potrafisz znaleźć błędu w moim programie - to
    może lepiej nie wypowiadaj się na forum? Może skup się na szukaniu błędu - i
    to innego niż wątpliwa literówka w komentarzu.