eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki w BravoRe: Silniki w Bravo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silniki w Bravo
    Date: Mon, 18 Jan 2010 19:14:29 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <hj28eb$ejl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hj1k7v$upu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.159.17
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1263838476 14965 188.33.159.17 (18 Jan 2010 18:14:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2010 18:14:36 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hj1k7v$upu$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-User: seboc
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248244
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy silniki montowane w nowym Bravo 1.4T-Jet 120KM i 150KM to te same
    > silniki tylko ze zmienionym sterownikiem/oprogramowaniem?
    >

    Jest to prawdopodobne,
    ale inne mogą być układ wydechowy, katalizator, sprzęgło, przeguby, skrzynia
    biegów, hamulce itd.
    Nie ma szans by czip na trwałości auta się nie odbił. Środowisko też
    ucierpi. A w przypadku diesli też estetyka - czipowane diesle kopcą jak
    ikarus.
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: