-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news.
nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<op.vnil3xvja6rut4@balthazar>
<s...@k...sail-ho.pl>
<5...@4...com>
<4d036098$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...com>
<4d0366bd$2$27047$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@4...com>
<4d036f95$0$27047$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm7k6rla6rut4@koder>
<4d05d5e3$0$22801$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
<4d05df01$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm981p8a6rut4@koder>
<4d05e2c3$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnna6ry4a6rut4@koder>
<4d05e776$0$22800$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnnbheboa6rut4@koder>
<4d05efae$0$27046$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnndl8epa6rut4@koder>
In-Reply-To: <op.vnndl8epa6rut4@koder>
Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Date: Mon, 13 Dec 2010 11:26:40 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 101212-1, 2010-12-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 38
Message-ID: <4d05f4de$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.113.46
X-Trace: 1292235998 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27043 178.42.113.46:60621
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334449
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
news:
>> Fizyka pozostaje niezmienna, wyprzedzanie przodu tyłem również.
>> Dla mnie jest to nieakceptowalne.
>
> O, to dochodzimy do sedna. Fizyka faktycznie pozostaje niezmienna.
> Jazda prosto na skręconych kołach również. Dla mnie TO jest
> nieakceptowalne.
Jakoś samoistna jazda prosto mniej mnie przeraża, niż samoistne skręcanie.
Zwłaszcza, że występuje tylko wtedy, gdy wcześniej widzę, iż trzeba zwolnić,
a nie znienacka.
>
> A nadsterowność w zimowych warunkach nie ma znaczenia, bo i tak nie
> przyśpiesza się inaczej niż delikatnie.
Problem w tym, że żadna delikatność nie gwarantuje że tył nigdy nie
wyprzedzi przodu, o ile się jedzie a nie stoi.
I tu właśnie widzę problem.
>
>> Podsterowność w zimowych warunkach nie ma znaczenia, bo i tak nie
>> wchodzi się w zakręty inaczej niż bardzo delikatnie.
>
> W FWD faktycznie, za bardzo wyboru nie ma.
>
>> A na prostej żaden FWD jeszcze nigdy nie sprawił mi problemu.
A mi sprawił, więc wystarczy.
Rowy liczyłem jak najbardziej na prostych odcinkach drogi, z zakrętami nie
miałem żadnych problemów.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.10 11:42 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 12:28 Cavallino
- 13.12.10 12:53 Michał Baszyński
- 13.12.10 13:37 Yans van Horn
- 13.12.10 13:55 Yans van Horn
- 13.12.10 14:10 Cavallino
- 13.12.10 14:47 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 14:51 Cavallino
- 13.12.10 17:15 Yans van Horn
- 13.12.10 17:31 Cavallino
- 13.12.10 18:27 Nex@pl
- 13.12.10 18:34 scob
- 13.12.10 19:14 DoQ
- 14.12.10 08:26 Rafał VFR
- 14.12.10 09:35 wchpikus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=