-
Data: 2010-12-10 21:43:00
Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-12-10 21:25, Kuba (aka cita) pisze:
> "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
>>> Pytam sie więc co trzeba umiec?
>>
>> Trollować - to najbardziej owocna umiejętność w internecie :)
>
> ;)
>
>>
>> A tak na poważnie - wiesz, ja jestem z czasów, kiedy prym wiodły RWD.
> (...)
>
> cały myk polega na tym, ze ja *lubie* RWD i generalnie większość moich
> ostatnich aut to wlasnie RWD.
Ja też je bardzo lubię i to mój wybór - nawet nie tak dawno
dyskutowałem z DoQ na ten temat (o ile nie zdradzam prywatnych rozmów)
- jak najbardziej chciałem kupić coś RWD (bo lubię), a ten mi odradzał,
ponieważ gorzej z tym się porą zimową itd. Jednak nie zaprzeczał, że
fajnie się czymś takim jeździ :)
> Nie będe jednak manipulował faktami i przedkładał moich osobistych
> upodobań nad rzeczywistość, kiedy to jasne i oczywiste jest do czego
> nadaje sie RWD a do czego nie, tak jak to próbują robić niktórzy w tym
> wątku..
Wiesz - ja jestem wychowany na RWD, lubię RWD (nie z racji wychowania)
i nie zamierzam komukolwiek udowadniać, że jest to łatwiejsze w
prowadzeniu niż FWD. Jednak również nie będę twierdził, że RWD to
pojazd dla mistrzów, bądź nie da się tym jeździć w warunkach
ekstremalnych. Ostatni atak zimy - w RWD łańcuchy na tył problem
rozwiązały, FWD wyjechało do pracy o własnych siłach bez dodatkowego
zainteresowania :)
>> BTW - twierdzenie "w RWD wystarczy odjąć gazu, żeby wyprowadzić auto
>> z poślizgu" jest fałszywe i świadczy o braku doświadczenia. Tak, wiem,
>> to nie Twoja teza.
>
> szkoda nawet tą teze komentować, jak i to, że FWD łatwiej wprowadzić w
> poślizg (tudzież, zeby nie było - łatwiej wpaść w poślizg)
O faktycznej stabilności jednego i drugiego pewnie by można
podyskutować, ale raczej nie w takiej atmosferze.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.10 21:43 Mariusz Chwalba
- 10.12.10 21:48 Robert Rędziak
- 10.12.10 21:49 Robert Rędziak
- 10.12.10 21:52 Robert Rędziak
- 10.12.10 21:52 Artur Maśląg
- 10.12.10 21:57 Artur Maśląg
- 10.12.10 21:58 Kuba \(aka cita\)
- 10.12.10 22:01 Robert Rędziak
- 10.12.10 22:01 Robert Rędziak
- 10.12.10 22:01 Kuba \(aka cita\)
- 10.12.10 22:16 Robert Rędziak
- 10.12.10 22:28 DoQ
- 10.12.10 22:29 Kuba \(aka cita\)
- 10.12.10 22:31 DoQ
- 10.12.10 22:31 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=