eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Fri, 10 Dec 2010 21:43:00 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <idu3d5$fh0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <idrru5$mt2$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vnhkwdgda6rut4@koder>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
    <4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
    <4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl>
    <4d024c49$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtjrh$h71$1@inews.gazeta.pl> <idts0d$gqd$1@inews.gazeta.pl>
    <idu2ce$bhq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292013797 15904 82.210.140.98 (10 Dec 2010 20:43:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 20:43:17 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <idu2ce$bhq$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333827
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-10 21:25, Kuba (aka cita) pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    >>> Pytam sie więc co trzeba umiec?
    >>
    >> Trollować - to najbardziej owocna umiejętność w internecie :)
    >
    > ;)
    >
    >>
    >> A tak na poważnie - wiesz, ja jestem z czasów, kiedy prym wiodły RWD.
    > (...)
    >
    > cały myk polega na tym, ze ja *lubie* RWD i generalnie większość moich
    > ostatnich aut to wlasnie RWD.

    Ja też je bardzo lubię i to mój wybór - nawet nie tak dawno
    dyskutowałem z DoQ na ten temat (o ile nie zdradzam prywatnych rozmów)
    - jak najbardziej chciałem kupić coś RWD (bo lubię), a ten mi odradzał,
    ponieważ gorzej z tym się porą zimową itd. Jednak nie zaprzeczał, że
    fajnie się czymś takim jeździ :)

    > Nie będe jednak manipulował faktami i przedkładał moich osobistych
    > upodobań nad rzeczywistość, kiedy to jasne i oczywiste jest do czego
    > nadaje sie RWD a do czego nie, tak jak to próbują robić niktórzy w tym
    > wątku..

    Wiesz - ja jestem wychowany na RWD, lubię RWD (nie z racji wychowania)
    i nie zamierzam komukolwiek udowadniać, że jest to łatwiejsze w
    prowadzeniu niż FWD. Jednak również nie będę twierdził, że RWD to
    pojazd dla mistrzów, bądź nie da się tym jeździć w warunkach
    ekstremalnych. Ostatni atak zimy - w RWD łańcuchy na tył problem
    rozwiązały, FWD wyjechało do pracy o własnych siłach bez dodatkowego
    zainteresowania :)

    >> BTW - twierdzenie "w RWD wystarczy odjąć gazu, żeby wyprowadzić auto
    >> z poślizgu" jest fałszywe i świadczy o braku doświadczenia. Tak, wiem,
    >> to nie Twoja teza.
    >
    > szkoda nawet tą teze komentować, jak i to, że FWD łatwiej wprowadzić w
    > poślizg (tudzież, zeby nie było - łatwiej wpaść w poślizg)

    O faktycznej stabilności jednego i drugiego pewnie by można
    podyskutować, ale raczej nie w takiej atmosferze.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: