eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 22:01:47
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:idu3d5$fh0$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz - ja jestem wychowany na RWD, lubię RWD (nie z racji wychowania)
    > i nie zamierzam komukolwiek udowadniać, że jest to łatwiejsze w
    > prowadzeniu niż FWD. Jednak również nie będę twierdził, że RWD to
    > pojazd dla mistrzów, bądź nie da się tym jeździć w warunkach
    > ekstremalnych. Ostatni atak zimy - w RWD łańcuchy na tył problem
    > rozwiązały, FWD wyjechało do pracy o własnych siłach bez dodatkowego
    > zainteresowania :)

    otóż to. Z tym sie zgadzam.
    ps. ostatniej zimy jeździlem 211KM Omegą RWD i też przejeździlem.
    Też mialem saperke w bagażniku, bo bywała potrzebna.
    Da sie? Da sie.
    Ale nie o tym jest ta dyskusja.

    ps. tego roku mam FWD (tak, ubolewam nad tym) i odsnieżałem zderzakiem
    przednim parking przed kolegą, ktory wjeżdzał za mną E39 540i ;)

    > O faktycznej stabilności jednego i drugiego pewnie by można
    > podyskutować, ale raczej nie w takiej atmosferze.

    pewnie masz racje.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl