eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 21:40:10
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10-12-2010 o 21:34:31 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał(a):

    >> Zaintrygowałeś mnie. Po czym zatem rozpoznać prawdziwy poślizg?
    >> Byłem przekonany, że gdy tylnie koła nie mają przyczepności i poruszają
    >> się bokiem, to samochód się ślizga.
    >
    > pytanie jest takie - czy wpadłeś kiedys w poślizg, którego nie mogłeś
    > sie spodziewać i po prostu Cie zaskoczył.

    Tak. Nie mówimy tutaj jednak o wjechaniu przy >100km/h w olej, tylko
    o zachowaniu zimą.

    > Jeżdzenie sobie na skrzyzowaniach z kontrolowanym wciskaniem gazy, zeby
    > dupa uciekała - nie zaliczamy do prawdziwego poślizgu. To zupełnie dwie
    > rózne przygody.

    Ba. Pouczające jest zaobserwowanie, jak w takich warunkach AWD wpada w
    poślizg. Przejechanie się nawet kawałek samochodem którego *wszystkie*
    koła się ślizgają uczy pewnej pokory.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'pikuś' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: