eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Fri, 10 Dec 2010 21:34:35 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <op.vnil3xvja6rut4@balthazar>
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <idrru5$mt2$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vnhkwdgda6rut4@koder>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
    <4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
    <4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl> <op.vnh4yho5a6rut4@koder>
    <idtev6$15g$1@inews.gazeta.pl> <op.vnibkapda6rut4@balthazar>
    <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnigzprwa6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnij56qka6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-142-216-87.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292013274 25599 83.142.216.87 (10 Dec 2010 20:34:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 20:34:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.63 (Win32)
    X-Antivirus: avast! (VPS 101210-0, 2010-12-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333816
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 10-12-2010 o 21:29:13 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

    > On 2010-12-10, Mariusz Chwalba <m...@c...net> wrote:
    >
    >>> W FWD odpuszczasz gaz i zaczyna skręcać. Jak bardziej przesadzisz to na
    >>> chwilę odkręcasz kierownicę.
    >>
    >> W RWD skręca cały czas, tył się tylko ustawia coraz bardziej w kierunku
    >> skrętu. Odpuszczasz gaz i przestaje się obracać. Osobiście wolę, jeśli
    >> auto jednak przez cały czas jedzie tam gdzie ja chcę, nie odwrotnie.
    >
    > Jak masz nieplanowany uślizg jednej osi (wszystko jedno której) to już
    > nie jedzie tak jak chcesz.

    To precyzyjniej: po złapaniu przyczepności przez oś, która miała uślizg,
    auto jedzie tam gdzie skierowałem, a nie dopiero wymaga skierowania w
    odpowiednią stronę.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: