eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik krokowy i indukcja jegoRe: Silnik krokowy i indukcja jego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.b
    lueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fee
    d-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 16 Mar 2014 13:20:47 +0100
    From: LS <l...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik krokowy i indukcja jego
    References: <53258b04$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <53258b04$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <53259739$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-207-157-60.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1394972474 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2367 87.207.157.60:1914
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1919
    X-Received-Body-CRC: 2835002258
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:661067
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-03-16 12:29, Robert Wańkowski pisze:
    > Potrafi ktoś oszacować jaka będzie różnica w "sile" silnkiów krokowych.
    > Różnią się indukcyjnością.
    > Sterownik mam do 4,5 A i 48 V.
    > Silnik 1:
    > 3,89 A; 4,5 Nm; 8,8 mH
    >
    > Silnik 2:
    > 4,2 A; 3,1; Nm; 3,2 mH
    >

    4,5Nm - 3,1Nm = różnica

    > Chodzi mi o "siłę" podczas startu silnika. W tym momencie oś Z gubi kroki.
    > Obecny silnik ma 3,3 A; 3,38 mH
    > W pdf-ie nie znalazłem jego momentu.

    Jest 1,34Nm nawet z wykresem
    http://www.electrosales.com/warner/pdf/motion/Catalo
    g_km-c.pdf

    Teoria:
    http://i.stack.imgur.com/5m3tV.jpg


    Na nim samym też nie ma tego
    > parametru.
    > KML062F07
    > http://www.cdcc.usp.br/cda/interno/dga/motor-de-pass
    o/Catalog_km-c.pdf
    >
    > Jaki silnik tam wstawić, aby znacząco zwiększyła się jego siła podczas
    > startu?


    1)Zakładając że jest rozpędzany I jest sprzęgło!, odpowiedź brzmi: taki
    który ma więcej Nm:)
    2)Zakładając też że silnik popędzasz tyloma amperami ile stoi na obudowie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: