  • 61. Data: 2012-05-24 21:29:47
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Źle zrozumiałeś diagnozę,też czytałem po łebkach bo długo i nudno,ale z
    > akapitów wyłazi nie nie nie a na końcu ciche tak,a takie zdecydowane tak
    > bierze się na serio tylko przy wyrywaniu panienek.

    Bo temat jest zawiły, niejednoznaczny i dyskusyjny. Nudny. Nie ma tutaj
    zdecydowanych TAK i zdecydowanych NIE.

  • 62. Data: 2012-05-24 21:34:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Jak to się ma do podpisywania oświadczenia, że w przypadku jakiegoś
    > wypadku - zrzekam się wszelkich roszczeń? Poza tym w Twoim linku mowa
    > jest o roszczeniach poszkodowanych a nie prokuratora. Nie doczytałem też
    > nic o więzieniu. Skupiają się na pieniądzach.

    O ile wiem takie oświadczenie (gdy na prawdę coś złego się stanie) można
    wykorzystać w charakterze papieru toaletowego.

  • 63. Data: 2012-05-24 21:38:27
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Hipotetycznie:
    > Jadę na "tor". Widzę warunki. Podpisuję oświadczenie o wyłączeniu
    > odpowiedzialności. Jeżdżę. Wywracam się i zabijam. Gdzie tu wina
    > organizatora? Zmusił mnie do za szybkiej jazdy?

    > Gdy wypadnę z zakrętu na publicznej drodze i zabiję się na drzewie -
    > nikt nie wini zarządcy drogi. Policja pisze "nie dostosował prędkości do
    > warunków".

    Wypatrzyłem to pod jednym z naszych arytkułów:
    http://www.konferencje.com/porady,49.html

  • 64. Data: 2012-05-24 21:50:00
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-24 21:05:53 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Impreza masowa zaczyna się od 1000 osób, a na Poznaniu długo jeszcze
    > takiej ilości nie będzie;)

    Wystarczy, że będzie przewidziane (udostępnione) 1000 miejsc dla
    widzów, nie musi ich fizycznie tyle przyjść. Fajnych rzeczy się można
    dowiedzieć CZYTAJĄC ustawy, nie?

    > Zadaniem prokuratora jest wskazanie osoby odpowiedzialnej i postawienie
    > jej przed sądem.

    Jeśli taka osoba (odpowiedzialna) była.

    > Nasza publikacja pokazuje w punktach, że w przypadku jakiegoś wypadku w
    > Białej prokurator będzie miał bardzo proste zadanie do wykonania.

    Wasza publikacja to pokaz dyletanctwa i ignorancji.

    W akapicie z ustawą o sporcie najpierw piszez, że organizator
    "teoretycznie" ma rację, twierdząc, że może organizować zawody bez PZM,
    a później zaczynasz przybredzać, że _potrzebne_ są warunki, pozwolenia,
    przeszkolenie ludzie, homologacje", co jest zwykłą nieprawdą.

    W akapitach z prokuratem piszesz o atestach, homologacjach - których
    żadne prawo nie wymaga. W następnym mieszasz temat prowadzenia imprez
    sportowych z prowadzeniem ODTJ i grozisz odpowiedzialnością za brak
    uprawnień - BTW co za to grozi?
    Dalej piszesz o uprawnieniach personelu do prowadzenia imprez
    sportowych, których żadne prawo nie wymaga. Dalej jeszcze cytujesz
    Ustawę o kulturze fizycznej, która została uchylona ustawą o sporcie,
    drobiazg taki.
    Mam taką nieśmiałą propozycję: skończ już może się kompromitować, co?

    de Fresz

  • 65. Data: 2012-05-24 21:55:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 08:39 PM, Lovtza wrote:

    > Już Ci mówię piękny kawalerze. Przyjechałem z kolegą potrenować na
    > spokojnie kilka konkretnych elementów. Dlatego jeździliśmy powoli i nie
    > ścigaliśmy się z Twoją ryczącą Kawasaki. Dlatego że nie było tam
    > warunków do udziału w wyścigu, nie pojechaliśmy w nim. Akurat tak się
    > składa, że wszystko się tutaj zgadza, a moje postępowanie jest
    > konsekwentne.

    Na treningu można się ścigać co najwyżej z czasem a nie z kimś, ot
    taka ciekawostka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2012-05-24 21:59:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-24 21:20:11 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Kurde, chłopaki, gdzie Wy żyjecie? Bo ja żyję w Polsce i opowiem Wam
    > taki przykład. I i II runda Mistrzostw Polski Enduro w Sokółce jakiś
    > miesiąc temu. Organizacja PZM, pełne zabezpieczanie imprezy, wszystkie
    > kwity itd. I co? I jajco, na drodze stanął na polecenie sfrustrowanego
    > starosty zwykły krawężnik z lizakiem, zatrzymywał zawodników, sprawdzał
    > dowody rejestracyjne, lusterka, kierunki itd. Omal nie doszło do
    > przerwania imprezy, bo niektórzy zawodnicy nie mogli na czas dotrzeć na
    > próby. Masz pytania?

    Ale że co, policjant działał niezgodnie z prawem, czy może jednak
    organizator dał ciała, nie załatwiając zamknięcia dla ruchu całości
    trasy, tudzież może zawodnicy nie spełniali jednego z wymogów
    regulaminu imprezy (zarejestrowane, dopuszczone do ruchu motocykle),
    którego to przestrzegania organizator nie raczył pilnować. Ej, ja wiem
    jakie są realia enduro, ale sorry, to nie wyłącznie ten policjant był
    sytuacji winien, więc tu akurat przykład zupełnie od czapki.

    de Fresz

  • 67. Data: 2012-05-24 22:03:30
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > jakie są realia enduro, ale sorry, to nie wyłącznie ten policjant był
    > sytuacji winien, więc tu akurat przykład zupełnie od czapki.

    No ale przykład nie jest od czapki. Chodzi o to, że jak chcesz coś uwalić,
    to uwalisz;)

  • 68. Data: 2012-05-24 22:13:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 08:54 PM, Lovtza wrote:

    > Rzeczowa (w moim szczerym odczuciu) argumentacja, dlaczego na lotniskach
    > nie powinno się ścigać, jest już na początku tekstu.

    Ale jaka? Że lotniska są dla samolotów a nie motocykli? To jest
    argumentacja?

> [...]
    > chcą zrozumieć. Niemniej temat nie jest kierowany do wszystkich, tylko
    > do tych, do których miał dotrzeć. Pisałem już w tym wątku, że
    > prawdopodobnie dyskusja zmieni (na plus) obraz tego co dzieje się w
    > Białej. I jeśli będziemy mieli farta, to uda się to zrobić, zanim ktoś
    > się zabije a TVN pokaże nas jako dawców i wariatów. Szkoda, że nie mogę
    > Ci publicznie opowiedzieć o kulisach powstania tej publikacji, ale
    > jakbyś je znał, to zrobiłoby Ci się przynajmniej głupio, że tak stawiasz
    > temat i wyciągasz tak absurdalne wnioski.

    Ale jakich moich poglądach? Opowiedziałeś o treningach w BP tak jakby
    spotykała się tam grupa fajterów nielegalnie się ścigać. A obraz imprezy
    jest taki, że cały dzień są tam wolne jazdy bez żadnego ścigania i 20
    minutowy wyścig wcześniej nazywany biegiem kontrolnym.

    No i skończ z gadaniem typu "ja wiem, ja rozumiem tylko wy nie
    rozumiecie i gówno się znacie". Jako dziennikarz (którym się mianujesz)
    powinieneś popracować nad prostym zwięzłym przekazem a nie wieloznacznym
    pierdu pierdu.

    > To proste, choć pewnie i tak nie uwierzysz (choć w sumie sam sobie
    > odpowiedziałeś). Póki te imprezy były mocno lokalne, to i ryzyko że
    > będzie tam jakaś gruba akcja było niskie. Teraz impreza zaczęła się
    > mocno promować, coraz więcej ludzi, zaczęło mnie nagabywać, aby tam
    > jeździć. Ludzi nie do końca świadomych gdzie chcą jechać. Stąd decyzja o
    > publikacji, bo takich nie do końca świadomych ludzi jest więcej.

    Możliwe, że uratowałeś setki albo tysiące istnień ludzkich które po
    przeczytaniu tam nie pojadą. Jesteś wielki.

    Sądzisz, że ludzie są takimi idiotami, że nie są w stanie pojechać na
    miejsce, popatrzeć, wykupić jedną sesję przejechać się i samemu ocenić
    czy chcą tam jeździć i czy czują się bezpiecznie?

    Jeździłem tam przez ponad jeden rok i widziałem jak impreza się rozwija,
    nie jest to impreza typu "płać, my dajemy ci lotnisko i se jeździj".
    Chłopaki naprawdę przykładają się do roboty i robią to z pasją, a Ty
    tymczasem mydlisz wszystkim oczy "aaaale dzięki temu mojemu artykułowi
    będzie tam bezpieczniej" wcześniej obsmarowując całą imprezę z góry na
    dół. No i co? Nagle pojawią się tam pułapki żwirowe czy całość pokryje
    się torowym asfaltem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2012-05-24 22:15:40
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > a później zaczynasz przybredzać, że _potrzebne_ są warunki, pozwolenia,
    > przeszkolenie ludzie, homologacje", co jest zwykłą nieprawdą.

    Czytaj ze zrozumieniem. Atesty, homologacje i uprawnienia to nie jest
    warunek konieczny do przeprowadzania imprezy. Atesty, homologacje i
    uprawnienia to dowód na to, że zostały spełnione warunki do uprawiania
    sportów o podwyższonym ryzyku. Gdybym ja organizował wyścigi, zrobiłbym
    wszystko, aby takie papiery mieć. Bez tego organizator nie jest w stanie
    wybronić się (a przynajmniej ma to mocno utrudnione) przed zarzutami o
    zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprezy. Tak trudno to zrozumieć?

    W następnym mieszasz temat prowadzenia imprez
    > sportowych z prowadzeniem ODTJ i grozisz odpowiedzialnością za brak
    > uprawnień - BTW co za to grozi?

    Już o tym tutaj pisałem, doczytaj.

    > Dalej piszesz o uprawnieniach personelu do prowadzenia imprez
    > sportowych, których żadne prawo nie wymaga.

    Pisałem o tym w artykule, też doczytaj.

    > Mam taką nieśmiałą propozycję: skończ już może się kompromitować, co?

    Zaraz po Tobie:) Rozbijasz temat na atomy, zupełnie tracąc z oczu sens
    całego przesłania. Na lotniskach w takiej formie jak na BP nie powinno się
    robić wyścigów. Nie potrafisz, czy nie chcesz tego zrozumieć? Nie musisz
    się zgadzać.

  • 70. Data: 2012-05-24 22:20:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 10:15 PM, Lovtza wrote:

> [...]
    > wybronić się (a przynajmniej ma to mocno utrudnione) przed zarzutami o
    > zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprezy. Tak trudno to zrozumieć?

    Czyli już nie są wymagane a jedynie "ja bym tak zrobił".

> [...]
    > całego przesłania. Na lotniskach w takiej formie jak na BP nie powinno
    > się robić wyścigów. Nie potrafisz, czy nie chcesz tego zrozumieć? Nie

    Czyli z "wyścigi są nielegalne" zrobiło się "nie powinno się robić
    wyścigów". Demagogia pełną gębą.

    Wybacz ale artykuł który popełniłeś nie ma wydźwięku "moim skromnym
    zdaniem".

    --
    Artur
    ZZR 1200