  • 1. Data: 2012-05-24 17:43:48
    Temat: [sprzedam] nie uzywany kask od zlotowki
    Od: pancolar <p...@g...com>

    http://allegro.pl/marushin-shivan-dragon-kask-jak-sh
    oei-i2367583358.html

    bez zadnej ceny minimalnej. za ile bedzie wylicytowany za tyle
    sprzedam.

  • 2. Data: 2012-05-25 10:02:16
    Temat: Re: nie uzywany kask od zlotowki
    Od: pancolar <p...@g...com>

    On 24 Maj, 17:43, pancolar <p...@g...com> wrote:
    > http://allegro.pl/marushin-shivan-dragon-kask-jak-sh
    oei-i2367583358.html

    > bez zadnej ceny minimalnej. za ile bedzie wylicytowany za tyle
    > sprzedam.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2372531817

    jeszcze raz bo jakiś matoł z Allegro skasował aukcję bo mu nie
    pasowało, że pada w nazwie słowo SHOEI. A paść musi bo Shoei robi
    malowanie tych kasków...

  • 3. Data: 2012-05-25 10:38:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-25 10:02:16 +0200, pancolar <p...@g...com> said:

    > jeszcze raz bo jakiś matoł z Allegro skasował aukcję bo mu nie
    > pasowało, że pada w nazwie słowo SHOEI.

    To się kolego nazywa manipulacja słowami kluczowymi.

    > A paść musi bo Shoei robi malowanie tych kasków...

    Koniecznie napisz o tym coś więcej.

    de Fresz

  • 4. Data: 2012-05-25 13:12:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-25 10:02, pancolar pisze:
> [...]
    >
    > jeszcze raz bo jakiś matoł z Allegro skasował aukcję bo mu nie
    > pasowało, że pada w nazwie słowo SHOEI. A paść musi bo Shoei robi

    Znowu nie ma..ojoj, tytuł tutaj też ogarnij bo się "nieużywany" pisze.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-05-25 13:41:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-25 13:12, Monster pisze:

    > Znowu nie ma..ojoj, tytuł tutaj też ogarnij bo się "nieużywany" pisze.

    A co jest złego w słowie "nieużywany"? Imiesłów przymiotnikowy bierny -
    zawsze poprawnie jest pisać razem z "nie".

  • 6. Data: 2012-05-25 13:55:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-25 13:41, Marcin N pisze:

    > A co jest złego w słowie "nieużywany"? Imiesłów przymiotnikowy bierny -
    > zawsze poprawnie jest pisać razem z "nie".

    O tym piszę,zerknij na tytuł.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-05-25 14:24:54
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On May 25, 10:38 am, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > To się kolego nazywa manipulacja słowami kluczowymi.

    > Koniecznie napisz o tym coś więcej.

    Ja bardzo czekam na zdjecie wczesniejszej wlascicielki, czyli
    'zlotowki".
    Chcialbym oszacowac, czy wygledniejsza od tirowek...

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X do sprzedania, Tiger 955i

  • 8. Data: 2012-05-25 14:30:30
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-25 14:24:54 +0200, Kefir <a...@g...com> said:

    > Ja bardzo czekam na zdjecie wczesniejszej wlascicielki, czyli
    > 'zlotowki".
    > Chcialbym oszacowac, czy wygledniejsza od tirowek...

    Po botoxie pewnie tak, skoro kask już jej niepotrzebny ;-)

    de Fresz

  • 9. Data: 2012-05-25 14:33:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    To coś jak Minolta Z1 Tanio, stare ale dobre: http://bash.org.pl/129/

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-05-25 21:16:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-25 14:24, Kefir pisze:

    > Ja bardzo czekam na zdjecie wczesniejszej wlascicielki, czyli
    > 'zlotowki".
    > Chcialbym oszacowac, czy wygledniejsza od tirowek...

    Też bym chciał tylko o babach,ale ta złotówka to chyba po prostu
    taksówkarz..

    --
    Tomek
    BMW R1100S