  • 1. Data: 2012-05-23 22:43:26
    Temat: przeczytaj!
    Od: ^^Ramiress <kaka_wendus@_NOSPAM_gazeta.pl>

    Witajcie! Mam 155 cm wzrostu i waże 44 kg. Mam 13 lat. Moglibyście mi coś
    doradzić w sprawie kupna motoru ? Chodzi mi o motor do 50ccm, bo chce nim
    karte motorowerowa zdawac.

  • 2. Data: 2012-05-23 22:50:47
    Temat: Re: przeczytaj!
    Od: mali <m...@g...com>

    On 23 Maj, 22:43, ^^Ramiress <kaka_wendus@_NOSPAM_gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > doradzić w sprawie kupna motoru ? Chodzi mi o motor do 50ccm, bo chce nim

    To pytasz o motor czy o motorower? :-)

    Ps. Nie mam pojęcia co ci polecić i przepraszam za żart.

  • 3. Data: 2012-05-23 22:56:09
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 22:43, ^^Ramiress pisze:
    > Witajcie! Mam 155 cm wzrostu i waże 44 kg. Mam 13 lat. Moglibyście mi
    > coś doradzić w sprawie kupna motoru ? Chodzi mi o motor do 50ccm, bo
    > chce nim karte motorowerowa zdawac.

    Jasne. Minarelli LC. Lepszego chyba nie znajdziesz.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 4. Data: 2012-05-23 23:06:35
    Od: ^^Ramiress <kaka_wendus@_NOSPAM_gazeta.pl>

    $heikh el $hah napisal

    > Jasne. Minarelli LC. Lepszego chyba nie znajdziesz.

    chodzi mi o crossa, enduro.

  • 5. Data: 2012-05-23 23:12:18
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 23:06, ^^Ramiress pisze:
    > $heikh el $hah napisal

    > chodzi mi o crossa, enduro.

    Rieju MRT Pro 50

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 6. Data: 2012-05-24 07:40:51
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-23 23:06, ^^Ramiress pisze:

    > chodzi mi o crossa, enduro.

    dt50

    pozdr
    newrom
    PS. w temacie wpisz o co chodzi w poscie, bo inaczej admini tego foruma
    sie wkurza, usuna wontek i zablokuja Ci konto!
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 7. Data: 2012-05-24 08:56:49
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    nie przeczytam. I co mi zrobisz?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 8. Data: 2012-05-24 10:19:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-23 22:43, ^^Ramiress pisze:

    Kolego Ramiress,
    zapraszam do lektury FAQ, a zwłaszcza FAQbota. Jest tam osobny paragraf
    nt tytułowania postów. "Przeczytaj!" brzmi w moich uszach jak wstęp do
    kolejnego doniesienia z Fucktu o szalonych motocyklistach samobójcach
    gwałcących ciężarne emerytowane zakonnice na pasach.

    A, link do FAQ w stopce a FAQbota masz tu zaraz w sąsiednim temacie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2012-05-24 11:18:05
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-24 10:19, Magic pisze:
> [...]
    > gwałcących ciężarne emerytowane zakonnice na pasach.
    >
    > A, link do FAQ w stopce a FAQbota masz tu zaraz w sąsiednim temacie.

    ChciauoCisię?! On ma 13 lat - o kulturę XX wieku nawet się nie otarł. Co
    najwyżej o posadzkę przy nauce chodzenia.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 10. Data: 2012-05-24 14:07:37
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-24 11:18, $heikh el $hah pisze:

    > ChciauoCisię?! On ma 13 lat - o kulturę XX wieku nawet się nie otarł. Co
    > najwyżej o posadzkę przy nauce chodzenia.

    Hmmm, a kultury osobistej i szacunku dla rozmówcy ma się nauczyć od
    Ciebie, tak ? Czemu spisujesz chłopaka od razu na straty ? Może po
    prostu nikt do tej pory nie wytłumaczył mu czym jest sztuka rozmowy i
    jasnego formułowania i artykułowania myśli. A jeśli przeczyta FAQ to
    może nawet coś z niego zapamięta i choćby dlatego warto spróbować
    pogadać z nim na poziomie.