-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Sikacz sika...
Date: Thu, 24 May 2012 22:13:50 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 63
Message-ID: <jpm4pu$os4$1@node2.news.atman.pl>
References: <jpl1eg$m3p$1@node1.news.atman.pl> <jpl22r$532$1@news2.ipartners.pl>
<jpl2g4$mvp$2@node1.news.atman.pl>
<4fbe0e4c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<jpl36g$o09$1@node1.news.atman.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<jpl46a$ook$1@node1.news.atman.pl> <jpl51v$6k3$1@news2.ipartners.pl>
<33a730a5f81c57718477234c150117bc$1@grupy.scigacz.pl>
<jpltht$hol$1@node2.news.atman.pl>
<095acb40dc3574b11708189038468993$1@grupy.scigacz.pl>
NNTP-Posting-Host: 178.180.60.138.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1337890432 25476 178.180.60.138 (24 May 2012 20:13:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 May 2012 20:13:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:12.0) Gecko/20120430 Thunderbird/12.0.1
In-Reply-To: <095acb40dc3574b11708189038468993$1@grupy.scigacz.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:654220
[ ukryj nagłówki ]On 05/24/2012 08:54 PM, Lovtza wrote:
>
> Rzeczowa (w moim szczerym odczuciu) argumentacja, dlaczego na lotniskach
> nie powinno się ścigać, jest już na początku tekstu.
>
Ale jaka? Że lotniska są dla samolotów a nie motocykli? To jest
argumentacja?
>
> Większość... cóż za straszne oblicze demokracji. Gdybyśmy kierowali się
> tym co myśli większość, to żylibyśmy w piekle. Wiem, że większość chce
> jeździć. Wiedziałem, że osoby o Twoich poglądach będą rzucały się mi do
> oczu nie do końca rozumiejąc o co mi chodzi, albo nie chcąc zrozumieć.
> Jednym z moich najsłabszych punktów jako dziennikarza jest zakładanie,
> że ludzie rozumieją co się do nich mówi. Dyskusja pod tym tematem po raz
> kolejny obrazuje mi, że ludzie nic nie rozumieją, albo rozumieją to co
> chcą zrozumieć. Niemniej temat nie jest kierowany do wszystkich, tylko
> do tych, do których miał dotrzeć. Pisałem już w tym wątku, że
> prawdopodobnie dyskusja zmieni (na plus) obraz tego co dzieje się w
> Białej. I jeśli będziemy mieli farta, to uda się to zrobić, zanim ktoś
> się zabije a TVN pokaże nas jako dawców i wariatów. Szkoda, że nie mogę
> Ci publicznie opowiedzieć o kulisach powstania tej publikacji, ale
> jakbyś je znał, to zrobiłoby Ci się przynajmniej głupio, że tak stawiasz
> temat i wyciągasz tak absurdalne wnioski.
>
Ale jakich moich poglądach? Opowiedziałeś o treningach w BP tak jakby
spotykała się tam grupa fajterów nielegalnie się ścigać. A obraz imprezy
jest taki, że cały dzień są tam wolne jazdy bez żadnego ścigania i 20
minutowy wyścig wcześniej nazywany biegiem kontrolnym.
No i skończ z gadaniem typu "ja wiem, ja rozumiem tylko wy nie
rozumiecie i gówno się znacie". Jako dziennikarz (którym się mianujesz)
powinieneś popracować nad prostym zwięzłym przekazem a nie wieloznacznym
pierdu pierdu.
>> Kolejny raz - chłopaki organizują treningi już trzeci rok, dopiero teraz
>> widać, że wzrosła im popularność w porównaniu do tego co było 3 lata
>> temu - mało znanej imprezy o której wiedziała wąska grupa ludzi, czemu
>> dopiero teraz ruszyłeś temat?
>
> To proste, choć pewnie i tak nie uwierzysz (choć w sumie sam sobie
> odpowiedziałeś). Póki te imprezy były mocno lokalne, to i ryzyko że
> będzie tam jakaś gruba akcja było niskie. Teraz impreza zaczęła się
> mocno promować, coraz więcej ludzi, zaczęło mnie nagabywać, aby tam
> jeździć. Ludzi nie do końca świadomych gdzie chcą jechać. Stąd decyzja o
> publikacji, bo takich nie do końca świadomych ludzi jest więcej.
>
Możliwe, że uratowałeś setki albo tysiące istnień ludzkich które po
przeczytaniu tam nie pojadą. Jesteś wielki.
Sądzisz, że ludzie są takimi idiotami, że nie są w stanie pojechać na
miejsce, popatrzeć, wykupić jedną sesję przejechać się i samemu ocenić
czy chcą tam jeździć i czy czują się bezpiecznie?
Jeździłem tam przez ponad jeden rok i widziałem jak impreza się rozwija,
nie jest to impreza typu "płać, my dajemy ci lotnisko i se jeździj".
Chłopaki naprawdę przykładają się do roboty i robią to z pasją, a Ty
tymczasem mydlisz wszystkim oczy "aaaale dzięki temu mojemu artykułowi
będzie tam bezpieczniej" wcześniej obsmarowując całą imprezę z góry na
dół. No i co? Nagle pojawią się tam pułapki żwirowe czy całość pokryje
się torowym asfaltem?
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.12 22:15 Lovtza
- 24.05.12 22:20 AZ
- 24.05.12 22:59 Ivam
- 24.05.12 23:03 Ivam
- 24.05.12 23:04 de Fresz
- 24.05.12 23:06 de Fresz
- 24.05.12 23:06 Ivam
- 24.05.12 23:25 AZ
- 24.05.12 23:26 AZ
- 24.05.12 23:38 marider
- 24.05.12 23:38 Roman Niewiarowski
- 24.05.12 23:49 marider
- 25.05.12 00:20 masti
- 25.05.12 07:13 duddits
- 25.05.12 08:48 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=