  • 71. Data: 2012-05-24 22:59:51
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Lovtza" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Nie, nie powiem Ci. Doczytaj.

    Zupelnie jak poprzednia dyskusja.

    --
    Ivam

  • 72. Data: 2012-05-24 23:03:07
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Lovtza" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Impreza masowa zaczyna się od 1000 osób,

    A mowisz, ze inni maja problem z czytaniem ze zrozumieniem. Przepisy mowia o
    liczbie miejsc wynoszacej co najmniej 1000. A ile ludzi przyjdzie nie ma
    znaczenia.

    > a na Poznaniu długo jeszcze takiej ilości nie będzie;)

    Miejsc na pewno jest ponad 1000.

    --
    Ivam

  • 73. Data: 2012-05-24 23:04:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-24 22:15:40 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Czytaj ze zrozumieniem.

    A może to Ty zacznij pisać tak, aby być zrozumianym? Bo wygląda, że nie
    tylko ja nie ogarniam przekazu.

    > Atesty, homologacje i uprawnienia to nie jest warunek konieczny do
    > przeprowadzania imprezy.

    Artykuł sugeruje, a nawet znacznie więcej niż tylko sugeruje, coś
    zupełnie innego.

    > Atesty, homologacje i uprawnienia to dowód na to, że zostały spełnione
    > warunki do uprawiania sportów o podwyższonym ryzyku.

    Nie, to są wymogi konkretnych organizacji, które z tego żyją, a
    bynajmniej nie żyją samą miłością do sportu (pisząc jaśniej - żyją z
    kasy, którą w ten czy inny sposób muszą zarabiać). I nikt nie neguje,
    że wiele z nich (tych wymogów) ma racjonalne uzasadnienie, ale też
    lansowanie tezy, że brak homo i atestów oznacza od razu śmiertelne
    zagrożenie dla uczestników jest po prostu bzdurą.

    > Gdybym ja organizował wyścigi, zrobiłbym wszystko, aby takie papiery mieć.

    Twoję święte prawo. Inni mają za to prawo do odmiennej decyzji i nie
    robi to z nich automatycznie potencjalnych morderców, co nagminnie
    raczysz insynuować.

    > Bez tego organizator nie jest w stanie wybronić się (a przynajmniej ma
    > to mocno utrudnione) przed zarzutami o zapewnienie bezpieczeństwa
    > uczestnikom imprezy. Tak trudno to zrozumieć?

    Przed zarzutami stawianymi przez Ciebie - jak widać nie. Acz z tego co
    mi wiadomo (ale może o czymś nie wiem), nie odpowiadasz jeszcze za
    pisanie obowiązujących w tym kraju przepisów.

    > W następnym mieszasz temat prowadzenia imprez
    >
    > Już o tym tutaj pisałem, doczytaj.

    Konkrecik poproszę, ustawa, artykuł, paragraf. Tylko tym razem, może z
    któregoś z obowiązujących aktów prawnych.

    > Pisałem o tym w artykule, też doczytaj.

    Pisałeś o jakichś swoich widzimisiach (tudzież innych postanowieniach
    leśnych dziadków z PZM), a nie o przepisach prawa. Prawo - wiesz,
    kodeksy, ustawy, rozporządzenia ministrów, sejm, senat, podpis
    prezydenta, te klimaty.

    > Zaraz po Tobie:)

    Dawaj cytaty z tego wątku, pośmiejemy się razem.

    > Rozbijasz temat na atomy,

    Bo te atomy, to one z dupy są psze pana.

    > zupełnie tracąc z oczu sens całego przesłania. Na lotniskach w takiej
    > formie jak na BP nie powinno się robić wyścigów. Nie potrafisz, czy nie
    > chcesz tego zrozumieć?

    Dopisz na początku wyraźnie "moim zdaniem" i wszystko będzie git. Bo
    samo "nie powinno się" oznacza obiektywne lub prawne przeciwskazania,
    pierwszych nie udowodniłeś (vide odpowiedź Tadka), drugie zmyślasz.

    > Nie musisz się zgadzać.

    Czemu daję wyraz.

    de Fresz

  • 74. Data: 2012-05-24 23:06:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-24 22:03:30 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > No ale przykład nie jest od czapki. Chodzi o to, że jak chcesz coś
    > uwalić, to uwalisz;)

    Na drodze publicznej, nie prywatnym, zamkniętym terernie, tam już jest
    znacznie trudniej.

    de Fresz

  • 75. Data: 2012-05-24 23:06:52
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    > Sam widzisz, że pytania nie do Ciebie więc daj szansę odpowiedzieć

    W naglowku zostawiles informacje, ze "de Fresz pisze", czyli piszesz do
    niego lub odpowiadasz jemu. Netykieta sie klania.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 76. Data: 2012-05-24 23:25:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 11:06 PM, de Fresz wrote:

    > Na drodze publicznej, nie prywatnym, zamkniętym terernie, tam już jest
    > znacznie trudniej.

    A może wiesz czy jak kupię siekierę i na prywatnym podwórku bedę rąbał
    sobie drzewo i odetnę sobie dłoń to komu prokurator będzie zadawał
    pytania? Właścicielowi podwórka, sprzedawcy siekiery czy może jej
    producentowi i kto za to pójdzie siedzieć?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 77. Data: 2012-05-24 23:26:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 11:25 PM, AZ wrote:

> [...]
    > pytania? Właścicielowi podwórka, sprzedawcy siekiery czy może jej
    > producentowi i kto za to pójdzie siedzieć?

    A no i powiedzmy, że siekiera i pieniek jest bez atesu i homologacji.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2012-05-24 23:38:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-24 15:15, de Fresz pisze:

    > Znakomita większość łże w żywe oczy (znaczy w słuchawkę bardziej). "Mamy
    > fyfnaście tysięcy artykułów w ofercie i w związku z tym trzymamy
    > wszystko w zewnętrznym magazynie za miastem" (to autentyk, z Agito i
    > paru podobnych).

    Ja mam w d.. czy oni to trzymaja w hongkongu czy w Klaju. Mnie
    interesuje czy towar dostane w 2 dni czy bede musial czekac tydzien,
    miesiac czy wiecej.

    > Wychodząc z Twojego założenia - nie za bardzo jest
    > gdzie robić zakupy w polskim necie.

    To ja mam jakis inny net, albo inne zakupy robie ;)

    pozdr
    newrom

  • 79. Data: 2012-05-24 23:38:57
    Od: marider <2...@g...pl>

    Sie wetne bo zaczyna sie ciekawie i jak to Polak, kazdy lubi szczekac a
    gowno robic ;)

    W dniu 2012-05-24 18:43, Lovtza pisze:
    >Jedyne co łączy Białą i CSS to fakt, że i i tu i tu jeździ się na motocyklach.

    To co rozni to $ i odleglosc ale w koncu zyjemy w bogatym kraju
    przekretami nadzianym ze jak sie spojrzy glebiej to mozna pasc na zawal.
    Swoja droga majac do wyboru CSS w Pl i UK, pojechalbym do UK.

    > A mój artykuł odnosi się wyłącznie do jednego - lotniska to słabe miejsca do
    organizowania
    > wyścigów (szczególnie w formie w jakiej ma to miejcie obecnie -
    > szkolenia? proszę bardzo). Niestety w erupcji nienawiści wielu ludziom
    > ten przekaz umknął.

    To moze zarzucisz sieci w ogolnopolskim srodowisku motocyklowym i
    powstanie jakis tor poza Poznaniem (ktoremu do standardow i tak w hug
    daleko)? Zrobcie z chlopakami zrzutke na teren, poszukajcie sponsorow,
    moze cos uda sie wyzebrac u jakiegos Marszalka Wojewodztwa typu choc 1
    czy 2 karetki itp itd. W sumie jak sam piszesz "koszt wybudowania
    przyzwoitego toru to (wg. różnych szacunków) od 50 do 100 mln złotych.
    Tymczasem w Stadionie Narodowym lekką ręką utopiono ponad 2 miliardy
    publicznych złotych." wiec z dogadaniem sie z jakas partyjka, oslami czy
    senatorami w Wawce chyba problemu nie bedzie a kasa tez jakas niewysoka.
    Tymbardziej ze od kilku lat slyszymy wszyscy o Pionkach i gdzies tam
    jeszcze cos tam o torze na Wybrzezu a jakos efektow nie widac. Ani
    medialnych ani namacalnych. A tu goscie w Bialej/w Nowodworze sie wzieli
    do roboty konkretnie i ruszylo.

    > Między obiema imprezami istnieje przepaść cenowa i
    > merytoryczna, wystarczy odrobina rozeznania w temacie, aby zdać sobie z
    > tego sprawę.

    Skoro mowa o upowaznieniach, certyfikatach, homologacjach i pozwoleniach
    to zakladam ze CSS wszystko ma zalatwione i oczywiscie wyksztalcenie
    kierunkowe poswiadczone odpowiednim dyplomem do prowadzenia takich
    imprez posiadasz? Z ciekawosci ile Ci odpalili z wpisowego (sorry ale
    nie wierze ze gibasz za "Bog zaplac")?

    > Jeśli już coś jest konkurencyjne dla Białej to imprezy AW
    > typu Speed Day, albo treningi organizowane przez Grandys Duo.

    Goscie lataja w MMP i cos tam gratis zarabiaja na tych imprezach "uczac"
    innych, tyle. Nie wierze ze robia to z powolania :)

    > Naprawdę skłoniłbyś się ku tak absurdalnej tezie, że nasz głos w sprawie
    > ucywilizowania imprez na lotniskach to próba nagonienia ludzi na
    > "konkurencyjne" imprezy?

    Nie, raczej bym pomyslal ze stoi to Wam (czy Tobie, czy komukolwiek z
    pismakow ) koscia w gardle ze ludzie sie jakos tam w koncu zorganizowali
    i szukaja alternatywy skoro innych mozliwosci w tym (chorym) kraju nie ma.

    A tak wogole, to motocykle to zle hobby, sami dawcy, mordercy i debile,
    powybijac ich autami, pospychac z drog lub powywieszac ma drutach, tfu,
    strunach.

    I nie, nie chcialo mi sie czytac do konca bo za dlugie artykuly mnie po
    prostu nudza...

    Pzdr

    PS: ciekawe czy ktos wyslizga lepszy czas niz ZX10 w weekend. Dzis mnie
    kumpel namawial zeby jechac pokibicowac ale mam inne zawody do
    organizacji 9-10 czerwca z ramienia ZKwP i odpadam. Do Bialej jeszcze
    zajrze. Jesienia ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 80. Data: 2012-05-24 23:49:42
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-24 23:25, AZ pisze:

> [...]
    > pytania? Właścicielowi podwórka, sprzedawcy siekiery czy może jej
    > producentowi i kto za to pójdzie siedzieć?

    Odpowiedz: ten kto posadzil to nieszczesne drzewo jako ze w Polsce
    wszystko jest mozliwe wiec pewnie uknul spisek jakby tu cie dloni
    pozbawic.. Zgadlem? ;)

    Pzdr
    --
    marider