  • 101. Data: 2012-05-29 18:47:25
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.05.2012 18:27, marider pisze:

    > I poszlo echem..
    >
    > http://www.motogen.pl/artykuly/na-kazdy-temat/trenin
    g-na-lotnisku-kwestia-zapachu-to-kwestia-podejscia,a
    rt83.html

    no i widac, że nie tylko my to tak postrzegamy. Uofca (a może Baran) to
    taki mały ktos, tylko sie dorwał do nosnego medium jakim jest internet.
    Normalnie nikt by tego ujadania nie zauwazył.
    Małpa z brzytwą.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 102. Data: 2012-05-29 21:13:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/29/2012 06:27 PM, marider wrote:

    > I poszlo echem..
    >
    > http://www.motogen.pl/artykuly/na-kazdy-temat/trenin
    g-na-lotnisku-kwestia-zapachu-to-kwestia-podejscia,a
    rt83.html

    Chłopaku masz refleks zarzucać suchara z przed tygodnia!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 103. Data: 2012-05-29 21:16:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-29 21:13, AZ pisze:

    > Chłopaku masz refleks zarzucać suchara z przed tygodnia!

    A ile tam nienawisci !

    pozdr
    newrom

  • 104. Data: 2012-05-29 21:29:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/29/2012 09:16 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > A ile tam nienawisci !

    Musi, że jakiś precel to pisał. Poza tym jak można czytać jakieś nędzne
    podróby najszypszego portalu w Polsce?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 105. Data: 2012-05-30 07:31:55
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-29 21:29, AZ pisze:

    > Musi, że jakiś precel to pisał. Poza tym jak można czytać jakieś nędzne
    > podróby najszypszego portalu w Polsce?

    Powinna sie tym zajac policja i sluzba celna oraz ABW! Po pierwsze
    podrupka powinna byc zniszczona, jak tor na lotnisku, a po drugie kto
    wie na czyje zlecenie podrobka zostala wykonana no i, co wazniejsze, w
    kogo wycelowana!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 106. Data: 2012-05-31 15:38:42
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-28 19:27, AZ pisze:

    Wiesz co Artur? Tak czytam to wszystko i tylko jedno powiedzenie
    przychodzi mi do glowy.
    "Nie dyskutuj z idiota, bo sprowadzi cie do swojego poziomu i pokona
    doswiadczeniem."
    Tyle co mam do powiedzenia na temat rozmow z Lovtza

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy