    From: złoty <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Date: Tue, 23 Mar 2010 00:03:43 +0100

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > niechęć do zauważenia zachowań poprawnych. Jakoś nie zauważyłem, by
    > większość wyprzedzających motocyklistów to debile.

    ..niestety - mam odmienny poglad. Wg tego co widze - zdecydowana,
    przytlaczajaca wiekszosc osob poruszajacych sie na motorach w PL to
    debile. Sa..sa oczywiscie ci normalni (glownie poruszajacy sie
    chopperach), lecz gina w tlumie swoich debilnych braci spod znaku dwoch
    kolek (glownie scigaczy). Jest to wrecz razaco widoczne, gdy przekraczam
    zachodnia granice PL i doslownie rzuca sie w oczy styl jazdy motodebili
    w PL. Nie wiem z czego to wynika ale np w takich Niemczech ci
    motocyklisci naprawde normalnie jezdza (zdecydowana wiekszosc
    oczywiscie- zostawiam sobie furtke na klikudziesieciu debili, ktorzy
    pewno i tam sie znajda zawsze). Nawet "moto"grupy spotykane w Austrii w
    letnie weekendy nie zachowuja sie tak debilnie jak wiekszosc polskich
    motocyklistow. I ...WCALE nie sprawia mi przyjemnosci to stwierdzenie..
    ..oczywiscie zdaje sobie sprawe, iz zaraz zostane "zjedzony" przez
    solidarnosc motocyklistow ("..naszych tu bija!") ale ..taka jest prawda.
    Moja prawda oczywiscie..

    pzdr
    A.