  • Data: 2010-05-10 09:18:16
    Temat: Re: Serwis Thomson
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w
    > Ale chodzi o coś bardziej stacjonarnego, ewentualnie z opcją
    > przenoszenia. Na razie pewnie kupię głośniki do peceta i podepnę
    > do tego co jest.
    > Trochę szkoda mi tego Thomsona - radio z pamięciami, CD, MP3
    > SD/USB itd.

    Myslalem o czym prostszym.
    Jest spora szansa ze uszkodzenie jest banalne i dowolny elektronik
    sobie z tym poradzi.
    Tylko ze serwis, nawet "alternatywny" wezmie wtedy pewnie nie mniej
    niz 100zl.
    Oplaca sie ?

    Jest tez spora szansa ze padlo cos w cyfrowce i tu pewnie tylko
    serwis fabryczny poradzi, i zaproponuje "wymiane plyty glownej.

    Czasy naprawiania sprzetu sie skonczyly.

    J.