eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis MIO PolskaRe: Serwis MIO Polska
  • Data: 2010-02-01 23:57:29
    Temat: Re: Serwis MIO Polska
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Żądać od serwisu informacji dotyczących starych urządzeń, chyba złe nawyki
    > po COMPAQ-u.
    > Tam miałem prywatnie jakiś problem z ML350 i wysłałem maila do COMPAQ o
    > jakiś duperel,
    > nawet serwisant zadzwonił do mnie w celu wyjaśnienia moich wątpliwości,
    > ponieważ wiedział,
    > że jeżeli będę zadowolony z serwisu to w przyszłości kupując nowy serwer do
    > firmy wybiorę ich,

    No to super, że się miło zachowali, ale (jak rozumiem) sprawa dotyczyła
    SERWERA, czyli urządzenia profesjonalnego, a nie przeznaczonego do
    użytku powszechnego... To jest inna kategoria produktów, inna liczba
    sprzedawanych przedmiotów itp... Sprzedając coś użytkownikowi zwykłemu,
    chodzi o minimalizację kosztów... Zaoszczędzenie 1$ na sztuce, przy
    milionach sprzedanych urządzeń daje gigantyczne zyski... Co innego, gdy
    w grę wchodzi sprzęt profesjonalny, który sprzedaje się w znacznie
    mniejszych ilościach, jednak wymaganie stawiane takiemu sprzętowi są
    dużo dużo wyższe! Nie ma co ukrywać - MIO tworzyło swój produkt z myślą,
    że klient kupi, wykorzysta 20% funkcji, po dwóch latach wyrzuci..
    takich jak Ty jest <1%, więc Cię olali... Przypuszczam, że gdyby
    produkowali serwery, zachowywali by się podobnie jak Compaq...

    Pozdrawiam
    Konop

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: