-
Data: 2010-01-27 07:51:43
Temat: Re: Serwis MIO Polska
Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Wiesz, jeśli pisałem za ostro, to przepraszam. W sumie masz rację, że tak
> powinno może być, ale to nie jest K-PAX, tylko Ziemia... Taka postawa jest
> czymś normalnym, więc może napisz na grupie pochwałę dla firmy, która
> potraktuje Ciebie inaczej.
Niestety masz rację. I to jest smutne, że liczy się tylko kasa.
Żądać od serwisu informacji dotyczących starych urządzeń, chyba złe nawyki
po COMPAQ-u.
Tam miałem prywatnie jakiś problem z ML350 i wysłałem maila do COMPAQ o
jakiś duperel,
nawet serwisant zadzwonił do mnie w celu wyjaśnienia moich wątpliwości,
ponieważ wiedział,
że jeżeli będę zadowolony z serwisu to w przyszłości kupując nowy serwer do
firmy wybiorę ich,
a nie konkurencje.
To była pochwała serwisu COMPAQ.
poza tematem
W moim mieście jest serwis RENAULT nazywa się AUTO-Zawadzki za dojazd na
terenie miasta dosłownie 1 km z urządzeniem diagnostycznym aby wpisać 1
numerek do immobilizera zażądali 100zł za dojazd, oczywiście plus
diagnostyka. Dopiero jak powiedziałem że taksówką będzie tańszy dojazd
zjechali na 50zł za dojazd. Inna sprawa żeby mieć ten numerek dla siebie na
przyszłość musiałem kolejne 100zł zapłacić inne serwisy lub przy zakupie
jeżeli klient poprosi dają ten numerek za free (to jest zarobek 100zł w
ciągu 2 minut bez paragonu, faktury nic), oczywiście w tym przypadku należy
im się zarobek, ponieważ musieli ten program kupić, jednak szlak mnie trafia
że musiałem wydać za numerek 100zł.
Z opinii na temat tego serwisu wraz z salonem, cyt znajomego "Zawadzki, on
jest dobry jak chcesz kupić u niego samochód, pięknie mówi, a później cię
pierdo...". Podobnie jest z MIO sprzedać hurtem i się nie martwić,
oczywiście nie mają obowiązku obsługi takich urządzeń, ale połowa ludzi
czytających ten wątek mających chęć kupna nawigacji zastanowi się czy
kupować cokolwiek co ma związek z MIO z uwagi na serwis niezależnie czy to
jest elektronika MIO czy produkt opatrzony ich logiem.
Myślę że to jest dobre podsumowanie tego co miałem do napisania na ten
temat.
Dziękuję za zainteresowanie.
PS. DO Yakumo nie mam pretensji, ponieważ od 2007 nie sprzedają żadnych
urządzeń i nie mają serwisu. Yakumo zostało przejęte(wykupione) przez firmę
VOBIS która podzieliła się i częściowo wyprzedała i potrzebowała nowej marki
nie obciążonej przeszłością, wiedziałem to przed listem do MIO i dlatego do
nich pisałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.10 23:57 Konop
- 02.02.10 08:17 RoMan Mandziejewicz
- 02.02.10 08:36 Marek Lewandowski
- 02.02.10 09:24 Konop
- 02.02.10 11:33 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=