eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis MIO PolskaRe: Serwis MIO Polska
  • Data: 2010-01-27 07:51:43
    Temat: Re: Serwis MIO Polska
    Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wiesz, jeśli pisałem za ostro, to przepraszam. W sumie masz rację, że tak
    > powinno może być, ale to nie jest K-PAX, tylko Ziemia... Taka postawa jest
    > czymś normalnym, więc może napisz na grupie pochwałę dla firmy, która
    > potraktuje Ciebie inaczej.


    Niestety masz rację. I to jest smutne, że liczy się tylko kasa.




    Żądać od serwisu informacji dotyczących starych urządzeń, chyba złe nawyki
    po COMPAQ-u.

    Tam miałem prywatnie jakiś problem z ML350 i wysłałem maila do COMPAQ o
    jakiś duperel,

    nawet serwisant zadzwonił do mnie w celu wyjaśnienia moich wątpliwości,
    ponieważ wiedział,

    że jeżeli będę zadowolony z serwisu to w przyszłości kupując nowy serwer do
    firmy wybiorę ich,

    a nie konkurencje.

    To była pochwała serwisu COMPAQ.




    poza tematem

    W moim mieście jest serwis RENAULT nazywa się AUTO-Zawadzki za dojazd na
    terenie miasta dosłownie 1 km z urządzeniem diagnostycznym aby wpisać 1
    numerek do immobilizera zażądali 100zł za dojazd, oczywiście plus
    diagnostyka. Dopiero jak powiedziałem że taksówką będzie tańszy dojazd
    zjechali na 50zł za dojazd. Inna sprawa żeby mieć ten numerek dla siebie na
    przyszłość musiałem kolejne 100zł zapłacić inne serwisy lub przy zakupie
    jeżeli klient poprosi dają ten numerek za free (to jest zarobek 100zł w
    ciągu 2 minut bez paragonu, faktury nic), oczywiście w tym przypadku należy
    im się zarobek, ponieważ musieli ten program kupić, jednak szlak mnie trafia
    że musiałem wydać za numerek 100zł.

    Z opinii na temat tego serwisu wraz z salonem, cyt znajomego "Zawadzki, on
    jest dobry jak chcesz kupić u niego samochód, pięknie mówi, a później cię
    pierdo...". Podobnie jest z MIO sprzedać hurtem i się nie martwić,
    oczywiście nie mają obowiązku obsługi takich urządzeń, ale połowa ludzi
    czytających ten wątek mających chęć kupna nawigacji zastanowi się czy
    kupować cokolwiek co ma związek z MIO z uwagi na serwis niezależnie czy to
    jest elektronika MIO czy produkt opatrzony ich logiem.




    Myślę że to jest dobre podsumowanie tego co miałem do napisania na ten
    temat.

    Dziękuję za zainteresowanie.




    PS. DO Yakumo nie mam pretensji, ponieważ od 2007 nie sprzedają żadnych
    urządzeń i nie mają serwisu. Yakumo zostało przejęte(wykupione) przez firmę
    VOBIS która podzieliła się i częściowo wyprzedała i potrzebowała nowej marki
    nie obciążonej przeszłością, wiedziałem to przed listem do MIO i dlatego do
    nich pisałem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: