-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "Piotrek" <...@...ru>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Lenovo
Date: Tue, 8 Sep 2009 22:41:31 +0200
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 51
Message-ID: <h86f9h$efm$1@achot.icm.edu.pl>
References: <h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h839g9$umm$1@news.onet.pl>
<h83ad9$13v$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h83ah0$1ku$1@news.onet.pl>
<h86dn8$4r8$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089074212208.chello.pl
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1252442225 14838 89.74.212.208 (8 Sep 2009 20:37:05 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Sep 2009 20:37:05 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1158691
[ ukryj nagłówki ]> Gwarancje Next Business Day Onsite z reguly sa bardzo komfortowe, ale tez
> sporo kosztuja (nawet 20-25% ceny sprzetu). Z gwarancjami D2D juz bywa
> roznie, a kwestia wymaganych dokumentow to raczej kwestia organizacji
> serwisu (firmy takie jak Dell, HP, Toshiba maja centralne bazy i pomimo,
> ze czesto outsourcuja serwis, przeplyw informacji jest sprawny).
co do D2D to spotkalem sie z przypadkiem kiedy naprawa trwala 2 tyg(czas od
wyslania sprzetu do powrotu do klienta) a przedluzyli gwarancje o 2
dni(teoretycznie rzeczywisty czas naprawy :) chodzilo chyba o Gainwarda
pozniej IIYAMA miala juz lepsza D2D po calej seri "udanych" monitorow gdzie
sie wysylalo niektore sztuki po 3 razy :D i przywozil kurier monitora,
przepakowywalo sie zepsuty i po temacie.
co do gwarancji HP, to drukarki serwisowane lokalnie po serwisach i
generalnie bez problemu, ale bywaly tez wysylki do ich centrum seriwsowego i
raz przegieli jak zgubili wyslany sprzet :D
2 mies sprawa sie ciagnela jesli mnie pamiec nie myli, pozniej mowili ze
moge napisac reklamacje i zadac rekompensaty ale jakos nic mi do glowy nie
przychodzilo wiec odpuscilem :)
> Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
> wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia
> z 1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
no ja z CSS raczej same zle, od kosmicznych wymagan z papierologa(na
przykladzie omawiamych notebookow IBM/Lenovo(inny serwis nie wymagal tylu
papierow:)
az po pewne przegiecie gdzie jako ze RAM Serwis nie mial autoryzacji do
wszystkich napraw to wspolpracowal z CSS i kiedys wciagnelo notebooka na 2
mies w CSS.... teoretycznie czekali na czesci ale co oni robili to nie wiem,
pozniej odeslali sprzet z protokolem i informacja ze naprawa trwala 3 dni
!!!!
po tym zadzwonilem do Lenovo polska i sie dowiedzialem ze CSS jest na
okresie probnym bo wielu klientow sie skarzylo na niska jakosc obslugi i ze
nie wiedza czy nie zrezygnuja z nich jako partnera serwisowego.
jak to sie skonczylo to nie wiem, bo zmienilem firme w ktorej pracowalem i
teraz sie tym nie zajmuje :)
> Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki),
> pomimo, ze na pewno ma centralna baze danych.
a ja faktur nie wozilem, tylko czyste karty gwarancyjne i wypelnialem na
miejscu wg dancyh z bazy(podobnie robilem z Lenovo). w duzej firmie fkatury
czasem ciezko znalesc a czystych kart gwarancyjnych sa cale pudla ;)
to latwiej wypelnic na miejscu :)
--
pzdr
piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.09 20:55 Michal AKA Miki
- 11.09.09 15:04 tg
- 29.09.09 20:56 freewolny
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=