eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Mon, 26 Jul 2010 22:16:56 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <xihmsvq1em5e$.14ctwwajxa7xb.dlg@40tude.net>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280175418 2250 195.13.39.172 (26 Jul 2010 20:16:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 20:16:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178101
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 20:02:07 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Piotr M pisze:
    >> Witam.
    >>
    >> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a
    >> właściwie kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy
    >> użytkownika. Gdy reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany
    >> kosztami transportu,
    > (...)
    >> I taka to historia pozbycia się oryginalnego zasilacza wartego 150zł i
    >> potrzeba zakupu drugiego, zamiennika za ok 50zł lub oryginału 3x droższego.
    >
    > 1. kupiłeś go w sklepie czy wysyłkowo? jak w sklepie, to nie bardzo mają
    > prawo wysyłać towar na Twój koszt. tzn mogą Ci powiedzieć ze ich zdaniem
    > to uszkodzenie mechaniczne, ale przesądzające zdanie ma producent i
    > jeśli żądasz jego opinni - to moze bedzie trzeba ponieść koszty równe: i
    > tu pojawia sie cena. bez tego - nie płacisz.
    > (dobrze ze do chin nie wysłali umyśłnym kurierem - bo byś musiał
    > mieszkanie sprzedać zeby kuriera spłacić)\

    Kosztami przesyłki obciąża serwis, nie sklep w tym przypadku - Asus ma
    serwis D2D i to on opłaca kurierów. Sklep nie dokonuje ekspertyzy (nie ma
    takiego prawa w ogóle) w celu orzeczenia czy uszkodzenie jest mechaniczne
    czy nie, opiera się na opinii autoryzowanego serwisu.


    > 2. uszkodzny sprzęt jest Twoją własnością i masz prawo żądać jego
    > zwrotu. wyobraź sobie ze uszkodziłeś silnik we Fiacie - też Ci go
    > zutylizują? Zabierając Ci zasilacz, odebrali Ci prawo przedstawienia go
    > niezależnemu rzeczoznawcy. wygrasz tą sprawę przed każdym sądem.
    > pofatyguj sie do Urzędu miejskiego, pogadaj z rzecznikiem praw konsumenta.

    Ależ oczywiście, ma prawo rządać zwrotu, podobnie jak serwis ma prawo
    rządać zwrotu kosztów przesyłki przy nieuzasadnionym rządaniu naprawy
    gwarancyjnej.




    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: