    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sensowne anteny LTE
    Date: Sat, 23 Sep 2023 20:52:18 +0200

    W dniu 23.09.2023 o 20:33, Adam pisze:

    > Pewnie chodziło o zobrazowanie odległości dla przysłowiowej "blądynki".

    > Moja lokalizacja mniej-więcej tu:
    > http://beta.btsearch.pl/?dataSource=locations&networ
    k=26002&standards=&bands=&center=52.137695%2C20.7325
    76&zoom=18

> [...]
    >
    > Brwinów, Mazowieckie
    > ul. T.Kościuszki 1G (komin kotłowni SM Osiedle)
    > T-Mobile ID: 21115 (N!)
    >
    > Brwinów, Mazowieckie
    > ul. Grodziska 12 - maszt Orange na terenie Urzędu Gminy
    > T-Mobile ID: 23057 (N!)
    >
    > Podkowa Leśna, Mazowieckie
    > ul. Jelenia 19/21 (wieża Orange)
    > T-Mobile ID: 23310 (N!)
    >
    > Otrębusy - gm. Brwinów, Mazowieckie
    > ul. Wiejska 2 - wieża Orange
    > T-Mobile ID: 23067 (N!)
    >
    > Otrębusy - gm. Brwinów, Mazowieckie
    > ul. Sadowa 14 (dzwonnica kościoła pw. NMP Matki Kościoła)

    tions
    53g-5hacd2hnd-tc-eg12-ea.html

    > Router jako taki obsługuje MIMO 4x4.
    > Ale ma wyprowadzone tylko 2 gniazda antenowe, czyli prawdopodobnie uzyskam
    > MIMO 2x2.
    > Na chwilę obecną nie widzę potrzeby aby go rozbierać i dostawać się do
    > kolejnej pary gniazd. Na słabym sygnale otrzymuję prędkość do 50Mb dowlink
    > i ok. 20Mb up, ale w nocy.
    > Jak przepycham duże bazy danych, zwłasszcza w dzień, to niestety, długo to
    > trwa.

    Prawdopodobnie w dzień jest większe obłożenie BTS i stąd gorszy
    transfer. To raczej nie jest winą zasięgu.

    > Wiem pobieżnie, co to jest agregacja, pobieżnie też domyślam się, co może
    > znaczyć MIMO 2x2 i 4x4. Nie mam na myśli ilości anten, tylko wiedzę
    > bardziej techniczną.
    > Nie wiem też, jak to się ma do agregacji pasm.
    > Nie wiem, czy bardzo routerowi może przeszkadzać to, że pomimo obsługi MIMO
    > 4x4 ma wyprowadzone tylko 2 gniazda.
    >
    > Znalazłem jakiś artykuł:
    >
    > https://www.sharetechnote.com/html/Handbook_LTE_MIMO
    _CA_BigPicture.html

    > w wolnej chwili poczytam.
    > Może nie znajdę odpowiedzi na poprzednie pytania, ale pewnie coś się
    > dowiem.

    Dwa gniazda w tych routerach są wyprowadzone w sumie dla polaryzacji,
    gdzie stosujemy anteny V i H.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>