-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 06 Oct 2014 21:40:25 +0200
From: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
Reply-To: d...@n...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
SeaMonkey/2.29.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
<lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
<m0m7kr$fi5$1@node1.news.atman.pl>
<buwkb57vkwkh$.gq9crzehxkxs.dlg@40tude.net>
<m0op7o$5di$3@node1.news.atman.pl>
<so1jqt2bx98m$.g7ng5evmbn0g.dlg@40tude.net>
<m0p3dv$gtf$1@node1.news.atman.pl> <m0p72v$a11$1@mx1.internetia.pl>
<m0r4lo$l4l$3@node1.news.atman.pl>
<54312670$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<54317227$0$3169$65785112@news.neostrada.pl>
<54317988$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <54317988$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 26
Message-ID: <5432f029$0$3161$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.211.132
X-Trace: 1412624426 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3161 83.31.211.132:18267
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546240
[ ukryj nagłówki ]Trybun pisze:
> W dniu 2014-10-05 18:30, Dariusz K. Ładziak pisze:
>> Trybun pisze:
>>> W dniu 2014-10-05 11:57, RadoslawF pisze:
>>>>
>>>>> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
>>>>>
>>>> To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
>>>>
>>>>
>>>> Pozdrawiam
>>>
>>> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
>>> chyba się kwalifikuje..
>>
>> Znaczy - Fiat 508...
>>
>
> Fiat 128. W którymś tam roku zwycięzca w konkursie "Auto Roku".
Nie. Fiat 508, Polski Fiat 508... To ten silnik!
--
Darek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.14 21:51 Dariusz K. Ładziak
- 06.10.14 21:58 Dariusz K. Ładziak
- 06.10.14 22:03 Dariusz K. Ładziak
- 06.10.14 22:15 Pszemol
- 07.10.14 10:36 Kamil 'Model
- 07.10.14 10:44 depros
- 07.10.14 10:54 Kamil 'Model
- 07.10.14 22:01 Trybun
- 07.10.14 22:01 Trybun
- 07.10.14 23:30 Pszemol
- 07.10.14 23:34 RadoslawF
- 08.10.14 00:06 Tomasz Wójtowicz
- 08.10.14 00:10 Tomasz Wójtowicz
- 08.10.14 00:38 masti
- 08.10.14 01:27 Tomasz Wójtowicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=