eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 03 Oct 2014 13:36:16 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 22
    Message-ID: <542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.175
    X-Trace: 1412336164 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18076 31.61.138.175:13325
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545744
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-02 23:04, Radek D pisze:
    > Jest sobie taki pełnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku już
    > 215000km - czyli powoli już jedzie na złom. Za kilka tysięcy km czeka
    > mnie wymiana paska rozrządu i tak się zastanawiam czy ma to sens ?
    > Nawet najmniejszym kosztem to taka operacja to 15-20% wartości całego
    > samochodu, który i tak nie ma zbytnio szansy na przejechanie choćby
    > połowy okresu do następnej wymiany. Jak będzie wyglądała awaria tego
    > paska ? Czy po prostu silnik "stanie" doturlam się na pobocze i
    > odholuję na złom ? Czy wyleci mi w powietrze pół silnika razem z maską ?
    >
    >

    Spokojnie możesz jeździć dalej bez wymiany. Bo niby co znaczy to że za
    kilka tysięcy km czeka Cię wymiana? Pwewnie sie sugerujesz tym
    dmuchaniem na zimne - czyli coś w stylu 60 tys przebiegu bądź 5 lat?
    Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
    wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
    producent auta. Druga sprawa - gdyby już faktycznie doszło do zerwania
    bądź przeskoczenia to dlaczego zaraz na złom, po prostu kupujesz nowy
    pasek za 1xxzł zakładasz i jedziesz. W VW, benzynie wymiana nie jest aż
    tak bardzo skomplikowana żebyś nie mógł się pokusić o wymianę w własnym
    zakresie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: