  • Data: 2012-02-28 21:41:25
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2012 19:28, Michal Lukasik pisze:
> [...]
    > działa skoro nie sprawdziłeś? U mnie działa odkąd pamiętam, na jak to
    > określiłeś, "małym" sqeezeboxie. AFAIK działa to na wszystkich z wyjściem
    > cyfrowym, na pozostałych nie mam pewności, ale nawet gdyby 'nie' to po co
    > w takim obsługa 24/96? Sam traktuję to bardziej jako ciekawostkę bo
    > "materiał" w tej jakości nie stanowi nawet 1% mojej kolekcji.
    > IMO albo ktoś udzielił Ci błędnych informacji, albo mogło się to zmienić
    > wraz z ewolucją firmware/software (tego nie wiem, bo używam od wersji
    > 7x/7.5, a nie czuję "ciśnienia" by sprawdzać teraz historię zmian).

    Sprawdzałem kiedy miałem toto kupić. Nie działało = nie kupiłem. Poza
    tym mały Squeezebox z tego co pamiętam miał wyjście cyfrowe konwertowane
    do 16bit 44,1KHz. Koniec pieśni. A materiału zrpiowanego do gęstych
    flaców jest sporo. Głównie dlatego warto je gromadzić, bo jeśli już ktoś
    zgrywa do takiego formatu, to tylko z najlepszych wydań a to słychać
    wyraźnie w stosunku do tanich wydawnictw, gdzie każda CD potrafi być
    inaczej nagrana. Testowałem też dużego Squeezeboxa czyli Transportera i
    na nim z tymi flacami było ok, ale to cacko kosztowało coś koło 5 tys,
    więc moje rozwiązanie pececik+Foobar+24bit spdif+24bit DAC+Iphone jest
    wielokrotnie tańsze a różnicy jakościowej się nie dosłuchałem.

    > Pod tym względem owszem - wszystko zależy od oczekiwań. W każdym razie
    > uważam, że ta "elastyczność" nie każdemu jest potrzebna oraz okupiona jest
    > pewną niewygodą. I tu dochodzimy do kwestii czy "Kowalski" woli kupić
    > "małe, czarne pudełko", które po podłączeniu gra, czy woli spędzić czas na
    > budowie komputera i doborze oprogramowania (zakładając, że posiada
    > odpowiednią wiedzę).

    Wszystko prawda, ale na początku wątka stanęła kwestia jakości. Rzecz
    jasna jako grajek do kuchni rozwiązanie bez sensu.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!