  • Data: 2009-09-16 14:52:40
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: Atlobek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w
    > obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo
    > sami tak latacie.

    ja latam czysta pindziesiat ze struna na szyi. raz przywalilem czolowo
    w tira ale chyba mialem za gruba strune (bo od basu) i mi glupiego lba
    nie ucielo. teraz smigam z ostra od fortepianu. wiem, glupi zart.

    ale wlasnie sobie przypomnialem ze jak pojechalem kupic pierwszy
    motocykl to nie mial przedniej lampy a ja nie mialem kasku. pojechalem
    nim kawalek kolo posesji pana co mi go sporzedawal i nie wiedziec
    kiedy mial na dwojce 120.
    teraz wiem ze wtedy to byla glupota. wyjechala by pani oplem i o mnie
    bbyscie pisali ze debil bez swiatla i kasku. czasami roznie w zyciu
    bywa. czy teraz bym tak zrobil? tak, ale teraz mam 8 lat
    doswiadczenia, kursy doszkalajace, ksiazki przeczytane ;)
    oczywiscie nikomu nie polecam tak jezdzic ale dobrze wiecie ze prawie
    kazdy czasami przegnie tylko wiekszosci sie na szczescie udaje.

    oby tak dalej

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek