  • Data: 2009-09-16 14:32:23
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    f...@g...com <f...@g...com> napisał(a):

    > Zgaduje, ze chodzi Ci o to, ze drwie ze smierci kolesia, nie probujac
    > nawet pomyslec jak musi sie czuc jego rodzina? Czy z jakiego
    > powodu? :)

    Chyba Drutkowi chodzilo o to ze wierzysz gazetom i innym poszukawaczom sensacji...
    jechal 150, czy 200 ... 200km/h brzmi lepiej szczegolnie jak sie powolasz na
    swiadkow,
    bez swiatel ... jakby mogl je wylaczyc...
    no ale to co jest pewne to zasluzyl na smierc "wariat pieprzony"... :(

    Latwo jest byc ortodoksem dopoki jest sie teoretykiem.

    Pozdro
    P.
    (dzis probowalem wytlumaczyc mlodej damie ze zaczynac jazde od nauki na R6, bo
    taki ma chlopak, to nie najlepszy pomysl. Nie wiem czy sie udalo, ale ona tez
    nie zasluguje na wypadek i taki komentarz jak powyzej...)