  • Data: 2009-09-16 13:32:39
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Sysek" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:h8qomv$hij$1@news.onet.pl...

    > Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w
    > obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo sami
    > tak latacie.

    ja tam nie widze aby tutaj ktos jakos strasznie bronil motocyklisty, nie
    ulega watpliwosci ze czesciowo sam sobie na to zapracowal, ot chocby brakiem
    kasku, jednak nie wiem jak ty, ale ja mam troche kontaktu z roznymi
    wydarzeniami ktore sa potem przedstawiane w prasie i tv i wiem jak to
    dziala, niestety rzadko kiedy jest to spojna rzeczowa relacja, czesto jest
    to z glupoty, niewiedzy czy wyrafinowania odpowiednio przetworzona
    informacja, ktora z prawda moze nie miec tak duzo wspolnego, mimo iz nie
    jest wymyslona, a i zeznania tak zwanych swiadkow czesto nie maja z prawda
    wiele wspolnego