  • Data: 2009-09-16 13:39:24
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez sam przyznales ze byla bledna. Po co ciagniesz temat?

    jesli dobrze i precyzyjnie sie wyrazilem, to teza moja brzmi:
    Motocyklista jadac bez kasku znaczaco obnizyl swoje szanse na
    przezycie w przypadku jakiejkolwiek kolizji/wypadku na drodze,
    niezaleznie z czyjej winy by sie wydarzyla.

    To co mi uswiadomiles, to fakt, ze jadac po swojej ulicy jakis czas
    temu nie zalozylem kasku, przez co jak wyzej - znaczaco obnizylem
    swoje szanse na przezycie w przypadku wypadku.

    Jesli odniosles wrazenie ze moja teza jest inna, to przedstaw ja, bo
    albo sie wyrazilem nieprecyzyjnie, albo przeczytales co innego niz
    zostalo napisane.

    Marcepan.

    Ps. Racja, nie ma sensu sobie z tego powodu zylki pompowac.