  • 1. Data: 2014-06-27 20:36:27
    Temat: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Sejm przyjal nowelizacje ustawy o kierujacych pojazdami wraz z poprawkami
    Senatu. To znaczy, ze za pare miesiecy bedzie mozna z kategoria B i
    3-letnim doswiadczeniem prowadzic motocykle do 125 ccm z automatyczna i
    zwykla skrzynia biegow.

    Bedzie rzeznia?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-06-27 20:43:00
    Temat: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Friday, June 27, 2014, 8:36:27 PM, you wrote:

> [...]
    > Senatu. To znaczy, ze za pare miesiecy bedzie mozna z kategoria B i
    > 3-letnim doswiadczeniem prowadzic motocykle do 125 ccm z automatyczna i

    Tak, na grupach dyskusyjnych. Kolejna, bo ledwie jedna się skończyła.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-06-27 21:27:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jun 2014 20:43:00 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Tak, na grupach dyskusyjnych. Kolejna, bo ledwie jedna się skończyła.

    Ja widze watek na cale 10 postow. To sie nawet nie kwalifikuje na flejma ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2014-06-27 23:46:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-27 20:36, Maciek pisze:

> [...]
    > Senatu. To znaczy, ze za pare miesiecy bedzie mozna z kategoria B i
    > 3-letnim doswiadczeniem prowadzic motocykle do 125 ccm z automatyczna i

    Nie większa niż spowodowana tym, że każdy z kategorią B może prowadzić
    ponad 18 metrowy zestaw z przyczepą, a nawet cofać nim w wąskich
    osiedlowych uliczkach.

    Kto się nie czuje na siłach motocyklem jeździć nie musi.

  • 5. Data: 2014-06-28 00:25:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jun 2014 23:46:44 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Kto się nie czuje na siłach motocyklem jeździć nie musi.

    Problemem moga byc raczej ci, co sie czuja, a nie potrafia. 125 ccm i 15
    koni grzeje juz dobrze ponad setke.

    Nie porownuj z przyczepami, bo motocyklistow bedzie o 2 rzedy wielkosci
    wiecej.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2014-06-28 00:48:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-28 00:25, Maciek pisze:

    > Problemem moga byc raczej ci, co sie czuja, a nie potrafia. 125 ccm i 15
    > koni grzeje juz dobrze ponad setke.

    No faktycznie, prędkość straszna :)

    > Nie porownuj z przyczepami, bo motocyklistow bedzie o 2 rzedy wielkosci
    > wiecej.

    Nie sądzę - tak jak i skutery 50cc nie stały się jakimś masowym
    zjawiskiem, tak i motocykle 125cc zostaną jakąś tam niezbyt popularną niszą.
    To naprawdę nie brak uprawnień powstrzymuje szerokie masy przed tym żeby
    jeździć motocyklem.

  • 7. Data: 2014-06-28 01:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Tak, na grupach dyskusyjnych. Kolejna, bo ledwie jedna się skończyła.

    ROTFL :)
    Bardzo celnie!

  • 8. Data: 2014-06-28 01:01:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie większa niż spowodowana tym, że każdy z kategorią B może prowadzić
    > ponad 18 metrowy zestaw z przyczepą, a nawet cofać nim w wąskich
    > osiedlowych uliczkach.
    Ejże - jakiż to zestaw mający ponad 18 metrów długości łapie się pod kat.
    "B"?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 9. Data: 2014-06-28 08:12:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 00:48:14 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > No faktycznie, prędkość straszna :)

    Na prostej nie. Ale jak trzeba wyminac przeszkode albo awaryjnie wyhamowac,
    to tak.

    > Nie sądzę - tak jak i skutery 50cc nie stały się jakimś masowym
    > zjawiskiem, tak i motocykle 125cc zostaną jakąś tam niezbyt popularną niszą.

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Krakowie czy Wa-wie skutery sa masowym
    zjawiskiem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2014-06-28 09:54:10
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Maciek" wrote in message news:tpiip735mwbh$.jpjm474c6nl3.dlg@40tude.net...

    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Krakowie czy Wa-wie skutery sa masowym
    > zjawiskiem.

    Masowym w Warszawie? To ciekawe gdzie, bo jakoś nie zauważam. Skuterów 50ccm
    jest mniej niż motocykli, a ogólnie silnikowych jednośladów nie nazwałbym
    masowym zjawiskiem.

    --
    Axel