  • 11. Data: 2014-06-28 10:05:12
    Temat: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-28 01:01, Użytkownik WOJO napisał:
    > Ejże - jakiż to zestaw mający ponad 18 metrów długości łapie się pod
    > kat. "B"?

    Pewnie kamper z długą przyczepką.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-06-28 11:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Na prostej nie. Ale jak trzeba wyminac przeszkode albo awaryjnie
    > wyhamowac, to tak.

    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Krakowie czy Wa-wie skutery sa masowym
    > zjawiskiem.

    Mowisz tak bo nie byłes np. we Włoszech...
    Tam to jest masowe. U nas po prostu spotykane.

  • 13. Data: 2014-06-28 11:01:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 09:54:10 +0200, Axel napisał(a):

    > Masowym w Warszawie? To ciekawe gdzie, bo jakoś nie zauważam. Skuterów 50ccm
    > jest mniej niż motocykli, a ogólnie silnikowych jednośladów nie nazwałbym
    > masowym zjawiskiem.

    To opinia znajomych, ktorzy tam mieszkaja. Powiedzmy, ze "masowy" to malo
    precyzyjne okreslenie. W Krakowie takimi bzyczkami porusza sie bardzo wielu
    studentow, chyba 99% dostawcow pizzy, masa kurierow.

    Gdzies widzialem zeszloroczne dane, ze w miesiacach letnich rejestrowano
    ponad 10 tys. takich popierdolek na miesiac.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2014-06-28 11:48:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    kamper na zezwoleniu specjalnym?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-06-28 13:45:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-28 01:01, WOJO pisze:
    > Ejże - jakiż to zestaw mający ponad 18 metrów długości łapie się pod
    > kat. "B"?

    W rzeczywistości to chyba tylko przyczepy do transportu styropianu :-)
    Może jakieś najdłuższe kempingowe.

    W każdym razie limit masz 18.75m i jest nawet na to pytanie na egzaminie
    na kat B ;)

  • 16. Data: 2014-06-28 14:56:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-27 20:36, Maciek wrote:

    > Bedzie rzeznia?

    Nie.

    Shrek.

  • 17. Data: 2014-06-28 15:01:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 13:45:26 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > W rzeczywistości to chyba tylko przyczepy do transportu styropianu :-)
    > Może jakieś najdłuższe kempingowe.

    Przyczepa do transportu szybowca ?

    Zlozone szybowce znacznie krotsze sa, ale odstep na haku jeszcze ..

    > W każdym razie limit masz 18.75m i jest nawet na to pytanie na egzaminie
    > na kat B ;)

    P.S. Uwaga przy transporcie jachtow - tam masy tez latwo przekroczyc
    http://forum.szybowce.com/szybowce/transport-szybowc
    a-wozkiem/

    Jak to w koncu z tymi przyczepami - teraz B uprawnia wylacznie do
    lekkiej ?

    J.

  • 18. Data: 2014-06-28 15:27:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-28 15:01, J.F. pisze:

    > Jak to w koncu z tymi przyczepami - teraz B uprawnia wylacznie do
    > lekkiej ?

    lekka to nawet jak zestaw przekracza 3.5t, a do 3.5t DMC każdej.

  • 19. Data: 2014-06-28 18:19:11
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał

    > lekka to nawet jak zestaw przekracza 3.5t, a do 3.5t DMC każdej.

    Pewny jestem że za chwilę ktoś będzie miał wątpliwości :)

    --
    Hinek

  • 20. Data: 2014-06-28 18:31:46
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Problemem moga byc raczej ci, co sie czuja, a nie potrafia. 125 ccm i 15
    > koni grzeje juz dobrze ponad setke.

    Ponad setkę to grzeje rower szosowy na co lepszych zjazdach... Osobna
    kategorię PJ stworzyć?

    --
    Darek