  • Data: 2015-12-20 14:18:21
    Temat: Re: "Schowek" na navi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-20 o 11:03, sirapacz pisze:

    > ale on nie chce monitora tylko chce swoj tablet z jego dotykowym ekranem
    > wykorzstac

    Oj, to chyba rzeczywiście za szybko przeczytałem. Sugerowałem się tym,
    że każda osoba, która chciała zrobić coś podobnego i pytała się mnie, to
    pytała o podłączenie tabletu do monitora zewnętrznego - też najczęściej
    z dotykiem.

    Ja osobiście na jego miejscu nie bawiłbym się w kombinowanie z
    podnoszeniem, tylko zanabył np. jakiegoś Zenka:

    http://www.zenec.com/catalog.html

    Są gotowe pod konkretne modele samochodów. Wiele z nich nawet sporo
    poszerza możliwości pojazdu, łącząc się przez szynę I2C i pokazując
    choćby parametry spalania czy silnika.

    Są takie centra multimedialne i na Windows CE/Mobile i na Androidach.
    Obsługują i DVD, i multimedia z USB/SD, i mają tunery TV/DVB oraz
    radiowe/, i mają navi, mają wejście na kamerę cofania, są takie, co mają
    też wejście na przednią kamerkę-rejestrator.

    Ceny różne, jak różne są firmy, począwszy od "firm" typu Phantom, do
    różnych typu Zenec, JVC czy Blaupunkt.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam