  • Data: 2019-10-25 13:59:49
    Temat: Re: Schemat elektryczny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > To zdejmij osłonę drzwi i zobacz czy tam kabelek nie wychodzi
    > (jeden). Wtedy sobie możesz go po prostu na stałe załączyć czy
    > odłączyć

    Ten mechanizm jest gdzies w srodku zamka. Juz go całego wymontowywałem
    (bo sie ostatnio coś blokował) i to nie jest nic wychodzacego na zewnatrz
    i tu mechanicznie zwierajacego (tak działa ten mechanizm w drzwiach
    bocznych ale w tylnych nie)

    > Jak będziesz miał niedomknięte drzwi, to może ci się zamek nie
    > zamknąć i się o tym nie dowiesz.

    Zgadza sie, jest takie ryzyko ale coś za cos :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych