  • Data: 2009-05-05 20:00:26
    Temat: Re: Scalak do pilota
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kamieniecki pisze:

    > jak moduluje częstotliwość to może go podpatrzeć analizatorem
    > realtimeowym? Wtedy ze skopiowaniem sprawa raczej banalna.

    Jeszcze nie rozczaiłem, czy to w ogóle jest na 443 MHz, czy na 868 MHz.
    Pierwszy z brzegu odbiornik na 443 MHz Telecontrolli zupełnie nie
    reaguje na sygnały z tego pilota. W wolnej chwili spróbuję uruchomić
    RFM12 na 868 MHz i zobaczę, czy coś odbierze.

    Ale może ktoś w ogóle miał/korzysta z takiego pilota lub conieco więcej
    wie o scalaku Motoroli XC421611? Wygląda to jak jednoukładowy
    standardowy nadajnik pilota radiowego ale nie ma 3-stanowych wejść
    masa/vcc do programowania kodu (jak miewały stare piloty ze stałym
    kodem), ale za to kilka pinów jest wyprowadzonych na brzeg płytki na
    kształt złącza krawędziowego (do początkowego programowania)? W roku
    1994 jeszcze nie było standardu Keeloq ale może już jakieś kody zmienne
    uskuteczniano?

    Pilot jest 1-kanałowy i wygląda jak ten:
    http://www.eadams.pl/images/BT1k.jpg
    nie ma tylko napisu "NICE".

    Wygląda na to, że chodzi w dość niskim paśmie 40,685 MHz:
    http://www.eadams.pl/automatyka-do-bram/nice/bio.pdf

    No i jak tu zrobić klona (aby nie płacić za nowego pilota plus
    zaprogramowanie bramy)?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/