  • Data: 2009-12-07 22:42:24
    Temat: Re: Samyang - bedzie ciekawiej
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Gru, 23:20, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Ano właśnie - pod APSC - czyli z cropem ok. 1.5. W systemie 4/3 crop wynosi
    > 2 - i obawiam się, ze 8f3.5 będzie sie w tym systemnie zachowywał podobnie
    > do Zenitara 16 na APSC.

    No co ty ? 8 mm w Olku będzie pracował dokładnie jak Zenitar 16 mm w
    pełnej klatce. Może Pelenga miałeś na myśli ?
    Mnie bardziej pasuje to 35/1,4 zapowiadane. Choć wolałbym 40. Swoją
    droga , Samyang to chyba bardzo dawno temu robił szkła pod nazwą
    Polaris ? Miałem , chwaliłem , pozbyłem się i żałuję 135/1:1,8 tej
    firmy , a i na 85/1:1,4 się czaiłem...
    Pod 4/3 odpowiednikiem byłby 42,5 /1 :1,2 mniej więcej , ale nie ma o
    co się bić ...35/1:1,4 absolutnie spełni swoje zadanie.
    Pozdro Marcin