  • Data: 2009-12-08 13:17:53
    Temat: Re: Samyang - bedzie ciekawiej
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e9b06042-a8c0-43f9-be5f-0b502f40332a@c34g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 7 Dez., 23:41, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
    > Najbardziej cieszy mnie brak AF. Mysmy wszyscy juz zapomnieli
    > jak to bylo bez AF a to super frajda. Mf zmusza na prawde chocby do
    > chwili zastanowienia.
    > =====
    >
    > Ale na czym się tu zastanawiać?

    >nad odlegloscia czyli kadrem

    Wybierasz kadr pierścieniem ostrości?

    > Przyznam - nie rozumiem :0

    >to trzeba przezyc.

    >zaloz M.F a zrozumiesz ;-)

    Przeżywałem wystarczająco długo, teraz obiektywy manualne zakładam tylko w
    wyjątkowych okolicznościach.
    Jeśłi faktycznie manualne ostrzenie sprawia Ci frajdę, to przełącz sobie
    wszystkie obiektywy na MF ;),

    > w dodatku w tym samyangu obudowa to zywy metal , zaden plastik
    > wytwarzajacy przy paleniu sie w atmosferze ubogiej w tlen dioxyny

    Też lubię metalowe obudowy i miło, że ten Samyang ma takową.

    --
    Lol