  • Data: 2012-05-11 17:01:37
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: ALEX MR <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Cz 10 05 2012 23:58, Skrypëk pisze:

    > A jeszcze taniej podpierdolić konkurencji.

    iP najlepszym przykładem. Nawet wygląd musieli zajumać.

    > Mowa była o kradzionym dezajnie obudowy, a ty się rozwodzisz o
    > popularności androidów wśród gimnazjalistów i polaczków-biedaczków. Po co?

    Bo lubię czytać jak bredzisz tocząc pianę z pyska :-) Polaczek -
    biedaczek z SGS3 za ponad 2 tysie vs Skrzypek - bogaczek z Lumią za 1
    tysia. Dawaj dalej :-)

    > Poprawiłem.

    Ale ty nienawidzisz Droida i użyszkodników jego, a nie iPhone. Znowu coś
    pomieszałeś Skrzypek.
    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D