  • Data: 2012-05-12 15:20:42
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: ALEX MR <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu So 12 05 2012 8:58, Skrypëk pisze:

    > Niby komu?

    Nie zauważyłeś biedaku że wszystkie tablety miały i mają prostokątny
    ekran? A część z nich miała zaokrąglone rogi przed iPadem?

    > A w Niemczech to nie poszło o to, że galaxy tab wygląda jak podróba ajpada?

    A w Australii nie poszło o to że ajpad wygląda jak podróbka galaxy taba?

    > Za tysia? W dniu premiery kosztowała 2250. Po co łżesz jak bura suka?

    W tej chwili cena SGS 3 zaczyna sie w sklepach od 2799. Po co łżesz jak
    bura suka?

    > Droida? A kto to? Nie użytkowników tylko androidziarzy

    Nie wiesz co to Droid, a wiesz kto go używa. Po co łżesz jak bura suka?

    - za głupich na
    > linuksiarzy fanatycznych pogrobowców Palma, którzy "ogarnięcie" androida
    > po miesiącach uczenia się na forach od gimnazjalistów uważają za wielkie
    > osiągnięcie.

    iPhoniarze nawet tego nie potrafią.

    > Ja nic nie pomieszałem.

    Czyli łżesz jak bura suka

    > To ja mataczę i kłamię, a piana zalewa mi pysk.

    Poskrypkowałem.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D