  • Data: 2012-05-12 14:03:16
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > widac rynek szybko zweryfikowal ten zlom :)

    Co widać? W sklepach nadal nie jest po "tysia". Na wtórnym rynku telefonów
    od operatorów to i ulubiony telefon gimazjalistów i ociężałych palmiarzy -
    SGS2 - jest "po tysia". Też rynek zweryfikował złom, tylko trochę wolniej?

    > zapomniales jeszcze dodac o swojej przygodzie i problemach z
    > najprostsza konfiguracja telefonu

    Jakiej znowu mojej przygodzie? O czym znowu kłamiesz?

    > on nie klamie - mowi ci prawde prosto w twarz, a ze nie masz honoru to
    > zaczynasz ta swoja 'plyte' klamcami historii etc.

    Ja nie mam honoru? Ty skurwiała zakłamana mendo.

    Tylko co to wszystko ma wspólnego z Samsungiem podszywającym się pod Apple
    to nadal nie wiem. Strasznie drażliwy ten temat dla palmiarzy, tak usilnie
    starają się odwrócić uwagę.