  • Data: 2012-05-13 00:17:33
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: ALEX MR <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu So 12 05 2012 22:03, Skrypëk pisze:

> [...]

    Podobnie jak wszyscy mają Lumię 800.
    i nie dorabiają ideologii.

    > Nie, pralki automatyczne.

    Smartfony, jeżeli już.

    > Ale mi to zupełnie nie przeszkadza, że jakiś margines kupił jakies SGS3
    > za prawie trzy tysiące. Ich strata.

    Podobnie jak nie przeszkadza innym, fakt że kupiłeś Lumię za 1200.

    Głupoty zwłaszcza.

    > Jak bardzo byś się nie nadymał, firma Google nie wynalazła smartfona.

    Apple także.

    > Ajfon i Nokia Communicator były wcześniej.

    Communicator owszem. Apple dużo później.

    > Ale to ty zmieniasz temat ciągle, kurwi łbie.

    Ale to jeszcze nie koniec twoich rojeń, na szczęście :-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D