  • Data: 2012-05-12 17:42:13
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Co nie zmienia faktu że przed iP tablety miały prostokątne ekrany, a
    > część zaokrąglone ekrany.

    A samochody miały czery koła. I co z tego?

    > O to że ajfon jest podróbą galaxy taba. Pewnie są w układzie.

    Słonecznym.

    > To z tego że łżęsz pisząc o polaczkach-biedaczkach z droidami.

    Nono. Bo wszyscy mają nowe SGS3 i wcale im żal dupy nie ściska, że ich nie
    stać na ajfony i wcale nie dorabiają ideologii.

    > I to usprawiedliwia twoje kłamstwa na temat cen innych
    >
    > Jakich niby?

    O tych telefonach "za tysia".

    > Sam się zastanów po co piszesz o polaczkach-biedaczkach z sgs3.

    Nic nie pisałem o SGS3.

    > Jestem pod wrażeniem.

    > Nie potrafią.

    Nie muszą. Po co im to? Nie oni pozują na wielkich specjalistów od
    telefonów.

    Tylko co to ma wspólnego z Samsungiem podrabiającym Apple?